نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آذر 1393 - 16:41
فرمانده سپاه ناحیه گچساران به حضورمستمر اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز میدان جهاد و سکان میدان دفاع در عرصه اقتصاد و فرهنگ نیز در دست اصناف و بازاریان بسیجی است.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در جمع بسیجیان اصناف، ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بزرگترین شاخصه بسیج در ایران اسلامی ولایت‌پذیری و انقلابی بودن است، تصریح کرد: اصناف در دوران انقلاب و همچنین در دوران دفاع مقدس کمک‌های زیادی به پیشبرد اهداف کشور داشته است.

 

وی افزود:حضور پرشور اصناف و بازاریان در صحنه‌های مختلف انقلاب ثابت کرد که آنها در مسیر اعتلای این نظام همواره در صحنه هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران به حضورمستمر اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز میدان جهاد و سکان میدان دفاع در عرصه اقتصاد و فرهنگ نیز در دست اصناف و بازاریان بسیجی است.

 

انصاری تصریح کرد:نقش اصناف، کسبه و بازاریان می‌تواند در اقتصاد مقاومتی مهم و در تأمین امنیت غذایی مردم و جبران مایحتاج ضروری آنها مؤثر و قابل توجه باشد.

 

وی یادآور شد:بازاریان در جریان انقلاب اسلامی با ارتباط با علما و پشتیبانی از مراجع و رساندن پیام انقلاب به مردم و همچنین با پشتیبانی مالی از مبارزات مردمی، تحصن و تعطیلی محل کسب خود نقش بی‌بدیلی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایفا کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه با بیان اینکه نقش‌آفرینی اصناف و بازاریان تنها محدود به عرصه اجتماعی و اقتصادی نیست،گفت: این اصناف و بازاریان بودند که با اتکا به ایمان و اخلاق ارزشی، روحیه انقلابی و منش اسلامی خود چالش‌های پیچیده در طول جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و با حضور پر رنگ خود به عنوان بازوی توانا، یار و مددکار رزمندگان اسلام بودند.

 

این مسئول تصریح کرد: اصناف و بازاریان علاوه بر اقدامات فردی و خودجوش مانند دیگر اقشار نه تنها به وظیفه فردی خود در دفاع از کشور و کیان اسلامی اقدام کردند بلکه به عنوان نخستین اقدام فوری اصناف در آغاز جنگ به تشکیل ستاد پشتیبانی جنگ صنوف تولیدی مبادرت کردند.

 

وی با بیان اینکه قشر اصناف با حضور در خط مقدم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند،خاطرنشان شد:ده هزار شهیدی که اصناف تقدیم انقلاب کرده نشان دهنده این است که قشر اصناف علاوه بر نقش تدارکاتی و پشتیبانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس داشتند در سنگرها نیز در کنار رزمندگان از خاک کشور دفاع کردند و این امر افتخار جامعه صنعتی کشور است.

 

انصاری بیان کرد:امروز هم بازاریان همانند گذشته در تمام صحنه های نظام اسلامی حضور فعال دارند و همچنان در دفاع از انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه حضور بازاریان بسیجی در کارهای خیر و کمک به مستمندان، تنظیم بازار، رفع نیازهای مردم آرامش و امنیت اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، گفت: نقش بازاریان در تحقق حماسه اقتصادی برجسته و بی‌بدیل است.

 

وی گفت:از بازاریان انتظار این است که همواره اخلاق وانصاف را رعایت کرده و از بار روانی کاذب گرانی که می‌تواند در بازار تأثیر منفی بگذارد، جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها