نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 18:11
به مناسبت هفته بسیج؛ بسیج جامعه پزشکی گچساران با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران نیازمند به روستاهای محروم این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش آفتاب جنوب، سرهنگ جهانگیر انصاری در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه بسیج محدود به دوره زمانی خاصی نیست، اظهار کرد: بسیج نهاد پربرکتی است که نیاز به آن در هر عرصه و زمانی در پیشرفت و اقتدار کشور احساس می‌شود.

 

 

وی،افزود: نیروهای مخلص بسیجی ایران زمین نه تنها در دوران جنگ بلکه امروز نیز با مقابله با هر دشمنی و شرایط خاصی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه با اشاره به گروه‌های اعزامی جامعه بسیج پزشکان در قالب پزشکان متخصص، عمومی، دندان‌پزشک و امدادگران بهداشتی به مناطق محروم روستایی جهت خدمات‌رسانی درمانی و بهداشتی به روستائیان، بیان کرد: این پنج اکیپ پزشکی به مناطق روستایی حوزه  شهرستان از جمله امامزاده جعفر(ع)، دیل، پادوک، نازمکان و پاکوه ماهور باشت اعزام می‌شوند.

 

انصاری گفت: اعزام این پنج اکیپ پزشکی به مناسبت هفته بسیج در راستای کمک به حوزه درمان نیازمندان در مناطق محروم انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح یک روزه اکیپ‌های پزشکی و درمانی با مراجعه به روستاها، خدمات امدادی، پزشکی و دارویی رایگان به بیماران نیازمند عرضه خواهند نمود.

تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها