نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1395 - 9:00
سرمربی هندبال نفت وگازگچساران:
به فکر حضوری قدرتمنددر جام باشگاه های آسیا هستیم
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه این تیم تنها نماینده ایران در جام باشگاهای آسیا خواهد بودگفت: ما برای حضور قدرتمنددر این رقابت ها تمرینات فشرده و منظمی را آغاز کرده و امیدواریم مسئولان استان و وزارت ورزش تمام حمایت خود را از این تیم داشته باشند و ما را در این راه تنها نگذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مهران کیخایی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: تیم نفت وگازگچساران برای حضوری قدرتمنددر جام باشگاه های آسیا که 8 آبان ماه امسال در اردن آغاز خواهد شد برنامه تمرینی فشرده و منظمی را در دستور کارخود قرار داده است.

 

وی افزود: تیم نفت وگاز گچساران نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال کشور تنها نماینده ایران در رقابت های آسیایی خواهد بود و در خصوص اعزام این تیم به این مسابقات همکاری خوبی نیز از سوی دبیر فدراسیون هندبال کشورصورت گرفته است .

 

کیخایی تصریح کرد:تمرینات منظمی برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشور و نیز جام باشگاهای آسیا داریم اما هنوز به آمادگی 100درصد برای شرکت درمسابقات نرسیده ایم وامیدواریم مسئولان استان و وزارت ورزش تمام حمایت خود را از تیم نفت وگاز گچساران داشته باشند و ما را در این راه تنها نگذارند.

 

سرمربی نفت وگاز گچساران درادامه از اضافه شدن چند بازیکن به این تیم خبرداد و گفت:با چند بازیکن هندبال از جمله مهدی موسوی،سجاد ندری،سعید حیدری راد و دو بازیکن دیگر رایزنی های خوبی داشته ایم که به نظر می رسد حضور آنها در گچسارن قطعی باشد.

 

وی اظهارکرد: اگر طبق اعلام فدراسیون هندبال کشور مسابقات لیگ برتر 25مهرماه جاری آغاز شود تا زمان اعزام به مسابقات  آسیایی چند دیداردر لیگ خواهیم داشت و این به آمادگی بهتر تیم ما کمک خواهد کرد.

 

کیخایی افزود:تاکنون چند دیدار تدارکاتی نیز در گچساران و اصفهان برگزار کرده ایم  و امیدواریم بتوانیم با شروع رقابت های لیگ برتر بیشتر در شرایط مسابقه ای قرار بگیریم .

 

سرمربی نفت وگاز گچساران در ادامه تصریح کرد:خبرنگاران و هواداران به عنوان همراهان همیشگی این تیم در طول این سال ها بوده اند که برای ادامه مسیر و حضور قدرتمند در این رقابت ها به کمک آنها نیاز داریم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها