نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1395 - 17:58
عصر امروز 250زائرگچسارانی برای شرکت در مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اعزام شدند.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این مراسم به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) گفت: امام راحل بدون شک بنیانگذار انقلابی شکوهمند و تأثیرگذار در معادلات جهانی بودند، به گونه‌ای که امروز تحولات چشمگیر منطقه ناشی از صدور انقلاب و تلاش دشمنان برای سرکوب آن است.

 

انصاری با بیان اینکه شخصیت و سیره امام راحل باید برای نسل‌های جدید انقلاب تبیین شود، افزود: یکی از راه‌های آماده‌سازی افکار عمومی نسل جدید انقلاب اسلامی برای آشنایی با شخصیت امام راحل، برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله سالروز رحلت ایشان است.

 

وی تصریح کرد: آشنایی با اهداف امام راحل از تشکیل انقلاب اسلامی در راستای مبارزه به استکبار و استقلال کشور باید همواره برای نسل جدید انقلاب تشریح و تبیین شود.

 

انصاری شجاعت، دیانت، تدبیر و استکبارستیزی را از شاخصه‌های مهم امام راحل برشمردو افزود: هر کدام از شاخصه‌های امام راحل علی‌رغم دشمنی بسیاری از کشورها با ایران اسلامی و شرایط خاص کنونی می‌تواند الگویی برای نسل امروز در برابر فشار و تهدید دشمنان باشد.

 

وی بیان کرد: برگزاری مراسم‌های سالروز رحلت امام راحل سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطر همچنین ترویج افکار و اندیشه‌های بلند ایشان می‌شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها