نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1393 - 11:32
نشست معتمدین استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروزنشست مشورتی معتمدین محلی کهگیلویه وبویراحمد در راستای ایجاد صلح و سازش در مختومه کردن پرونده‌های مربوط به قتل، نزاع‌های دسته‌جمعی واختلاف های موجود با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از معتمدین استانی و محلی در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

 

 

عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این نشست هدف از برگزاری این نشست را استفاده از توان معتمدین در حل و فصل نزاع ها و اختلاف موجود در سطح جامعه برشمرد و گفت:یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی همراهی مسئولان و در راس آنها بنیانگذار کبیر انقلاب با مردم بود و این باید درس وسرلوحه ای برای مسئولین باشد  تا با استفاده از توان معتمدین در برقراری امنیت در سطح استان وشهرستان گچساران باشیم.

 

وی افزود:برای تامین امنیت ،عوامل انسانی مهمترین رکن به شمار می آید و برای ارتقاء سطح این  شاخص ها در هر جامعه ای معتمدین محلی ، افراد متعهد و اثرگذار نقش بی بدیلی دارند.

 

فرماندار گچساران با بیان این که در استان ما جایگاه معتمدین محلی و ریش سفیدان جامعه حفظ شده است ، تصریح کرد:پایداری امنیت و آرامش در هر جامعه منوط به وجود و حضور بزرگان مورد اعتماد آن جامعه می باشد و هر چقدر این جایگاه تضعیف شود، امنیت جامعه نیز تضعیف می شود.

 

رحیمی یادآور شد:با همکاری مردم و مسولان در استان سعی بر آن است تا با استفاده از معتمدان محلی در کاهش جرائمی همچون سرقت ، نزاع فردی و دسته جمعی، مفاسد اجتماعی و جرائم مالی و اقتصادی نقش موثری ایفا نماییم.

 

 

این مسئول وضعیت آرامش و امنیت را در سراسر استان رضایت بخش دانست و تاکید کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم که فضای آرامش برای مردم همیشه برقرار بوده و مردم با آرامش زندگی کنند.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها