نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. شهريور 1396 - 23:17
نشست هم اندیشی معتمدین و ریش سفیدان گچساران به منظور بررسی مسائل و مشکلات ،انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و نیزایجاد امنیت پایدار با حضور فرماندار برگزارشد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در این نشست که در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد ابتدا برخی ازمعتمدین و ریش سفیدان محلات به بیان مشکلات و ناامنی ها اخیر دراین شهر پرداختند وآمادگی خودرا درراستای هرگونه همکاری با فرمانداری در جهت توسعه شهروکاهش مشکلات و معضلات بیش از پیش شهرستان اعلام کردند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نیز، ضمن قدردانی از حضور معتمدین و ریش سفیدان در این نشست و بیان مشکلات شهرستان و شهروندان اظهار کرد:معتمدین امین مردم هستند و این اعتماد بهترین فرصت برای خدمتگذاری بیشتر به مردم است که باید از این اعتماد به نحو مطلوب و شایسته در راستای تحقق نیازها و خواسته هاو رفع مشکلات مردم استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه‌ای که چند روز اخیر برای سه شهروند گچسارانی رخ داده، بیان کرد: متاسفانه سرقت از طلافروشی و کشته و زخمی شدن سه شهروند تمامی  استان را تحت تاثیر قرار داد و امیدواریم با تلاش نیروهای امنیتی به زودی با شناسایی سارقین خبرهای خوبی را به مردم شهرستان بدهیم.

فرماندارگچساران با بیان اینکه شهرستان گچساران در سطح استان به عنوان امن‌ترین شهر در استان کهکیلویه و بویراحمد است، بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور از نظر امنیت دارای رتبه چهارم است.

رحیمی با بیان اینکه خوشبختانه در یک استان امن به سر می‌بریم، اظهار کرد:  شورای تامین نیز در این سالها در زمینه ایجاد امنیت در سطح استان و شهرستان گچساران خوب توانسته فعالیت کند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه ایجاد امنیت بستگی به خود انسان دارد، ابراز کرد: هر شهروند برای ایجاد امنیت در جامعه مسئول است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با اشاره به حادثه اخیر و سرقت از طلا فروشی، بیان کرد: از قدیم ایام تاکنون و درآینده نیز سرقت در جامعه وجود خواهد داشت.

رحیمی با تشکر از اعضای شورای تامین در ایجاد امنیت در سطح شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران برای سه سال متوالی در سطح استان مقام برتر در زمینه شورای تامین شناخته شده است.

 

دیدگاه‌ها

سلام وقت بخیر. مردم عام از عملکرد بخصوص فرماندار شدیدا ناراضی هستند وتنها تسکین دادن مردم استعفای ایشان هست نه جمع کردن یک عده افراد سیاسی که دنبال منافع خودشون هستند. تا دیروز پارتی بازی وتبیعض قومی وامروزم ناامنی درسطح شهر.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها