نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آبان 1402 - 10:09
بروز کردن تجهیزات و امکانات سالن بوکس گچساران نشان می‌دهد که خون تازه‌ای در رگ های ورزش بوکس این شهرستان جاری‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آئین رونمایی از امکانات و تجهیزات ورزشی سالن بوکس گچساران با حضور جمعی از مسئولین، پیشکسوتان و داوران این رشته پرطرفدار و همچنین خانواده زنده‌یاد حسن باشت باوی (پدر بوکس ایران) برگزار شد.

محمد راهی، رئیس ورزش و جوانان گچساران در آیین گفت: ورزش بوکس از سالیان دور در این شهرستان رونق داشته است و زنده‌یاد «حسن باشت باوی» پدر بوکس ایران تلاش‌های زیادی برای توسعه این ورزش در این شهرستان انجام دادند.

وی افزود: ورزش بوکس گچساران چند سال اخیر با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم کرده است، اگرچه از تلاش‌های آقای «داریوش کشاورز» رئیس سابق هیأت بوکس گچساران نیز قدردانی می‌کنم که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این رشته ورزشی انجام دادند و برای آقای «ابراهیم آقاجری» رئیس جدید هیأت بوکس شهرستان هم‌آرزوی موفقیت دارم.

راهی تصریح کرد: آقای« سید حمید شریفی نژاد» پیشکسوت ارزنده بوکس گچساران کار ارزشمندی انجام دادند و با صرف هزینه شخصی، تجهیزات جدید و امکانات به‌روزی برای سالن بوکس گچساران فراهم کردند و علاقه‌مندان به این رشته مهیج ورزشی در این شهرستان را خوشحال کردند که به‌نوبه خودم از ایشان کمال تشکر و قدردانی رادارم و امیدواریم با این امکانات خوب ورزش بوکس گچساران بازهم به‌روزهای اوج خود بازگردد.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها