نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. مهر 1400 - 8:47
گروه‌های جهادی یکی از پایه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم و نیازمندان هستند و بدون داشتن هیچ چشم داشتی به عرصه خدمت‌رسانی و رفع محرومیت پرداخته و خدمات شایانی را ارائه کرده و می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بسیج از نیروهای مردمی کشورمان است که در ۴۲ سال فعالیتش نشان داد که می‌تواند در همه عرصه ها به شایستگی نیز اثر گذار باشد ،نمونه اخیر آن راه‌اندازی گشت‌های سیار سلامت، ضد عفونی معابر، دوخت ماسک و توزیع اقلام بهداشتی رایگان، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه ، شناسایی خانه به خانه بیماران کرونایی و نیز کمک به امر واکسیناسیون با اجرای طرح شهید سلیمانی است. 

بنابراین وقتی صحبت از خدمت به محرومین می‌شود اولین گروهی هم که به ذهن می آید، همین گروه‌های جهادی هستند که با وجود اینکه بیشتر جهادگران در سن و سال نوجوانی وجوانی هستند اما یاری به هموطنان نیازمند و محروم را در اولویت برنامه هایشان جا داده‌اند. 

شاید در دهه های گذشته که این گروه های جهادی شکل گرفت، مردم چندان شناختی بر روی آنها نداشتند؛ اما در حال حاضر فعالیت گروه های جهادی به قدری گسترش پیدا کرده که به محرومترین و دورترین نقاط کشور نیز برای خدمت رسانی می روند.

بدون تعارف و اغماض جهادگران بسیجی روز و شب، تعطیلی و غیر تعطیلی نمی‌شناسند چرا که مشکل مردم مشکل آنهاست و هر جا که لازم بود در کنار مسئولین و یا حتی بدون حضور آنها، بازهم تلاشی از جنس گروه های جهادی به میدان می آید.

با این وجود نیز گروه های جهادی بسیج هرجا احساس تکليف کنند بدون هيچ چشم داشتی در هرنقطه به ويژه در مناطق کمتر برخوردار برای ارائه خدمات حاضر می شوند، چرا که معتقدند با روحیه جهادی بن بست‌ها از بین می‌رود و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور نیز با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

با این حال این روزها هم گروه جهادی شهید"غلامرضا نظرپور" گچساران اقدام به همیاری و همکاری در ساخت مسجد امام حسین علیه السلام روستای اسلام آباد(باغ انار)این شهرستان کرده است که ادامه  تصاویر را مشاهده کنید.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها