نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1399 - 12:07
آیین نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ميهن اسلامی در 12بهمن ماه 57،با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروز به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر، مراسم رژه موتوری و خودرویی با حمل و به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از محل میدان "شهید امیدبخش" گچساران تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد .

 

این درحالی است که مردم ولایت مدار گچساران به استقبال این روز بزرگ رفته و چهل و دومین سالروز ورود تاریخی امام (ره)به وطن اسلامی و نخستین روز از دهه فجر را با شور و نشاط خاصی جشن گرفتند.

 

باقر پسنده ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین با اشاره به جایگاه و عظمت شهداء در انقلاب اسلامی گفت: شهدای والامقام  انقلاب اسلامی درمکتب امام (ره) رشد کردند و تا به امروز موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده اند.

 

وی افزود: در چنین روزی در بهمن ماه 57،معمار کبیر انقلاب اسلامی پس از سال ها تبعید به میهن اسلامی بازگشتند و انقلابی بر پایه قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام بنیان نهادند.

 

 پسنده در ادامه تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدانش به چنان توانمندی و اقتداری رسیده است که خار چشم دشمنان شده ، در حالی که انقلاب اسلامی در سایه سار ولایت فقیه از همه حوادث گذشته به خوبی نیز عبور داده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد:امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با اتحاد و یکپارچگی در دفاع از  ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم مانده است، چرا که هر چه انقلاب دارد از مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

 

در پایان این آیین مسئولین و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار مطهر شهدای گچساران با آرمان های والای امام(ره)و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها