نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1397 - 11:17
آیین نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ميهن اسلامی در 12بهمن ماه 57،با حضور مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر، رژه موتوری و خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی، ادارات و نهادهای دولتی گچساران در این شهر برگزار شد.

صبح امروز مراسم رژه موتوری با حمل و به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و حمل تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب از محل میدان فرودگاه گچساران تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد .

مردم ولایت مدار گچساران به استقبال این روز بزرگ رفته و چهلمین سالروز ورود تاریخی امام (ره)به وطن اسلامی و نخستین روز از دهه فجر را با شور و نشاط خاصی جشن گرفتند.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم از میدان فرودگاه تا گلزار شهدای گچساران برگزار شد،بیش از یک هزار و 500 نفر در قالب گروه های موتور سوار و خودرویی سبک و سنگین به اجرای رژه پرداختند.

پخش سرود خمینی ای امام، بوی گل و سوسن و یاسمن آمد و الله الله، در جای جای شهر گچساران طنين انداز شده بود.موتورسواران در طول مسیر با همراه داشتن پرچم های کوچک و بزرگ ایران اسلامی جلوه خاصی به این آیین معنوی داده بودند.  آژیر خودروهای نظامی ،انتظامی،آمبولانس ها و آتش نشان ها از دیگر جلوهای خاص این مراسم باشکوه بود.

در پایان مسئولین شهری و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار مطهر شهدای گچساران با آرمان های والای امام(ره)و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها