نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آبان 1399 - 11:57
گاهی که دلت از هیاهوها و روزمرگی ها می گیرد، اینجا بهترین مکانی است که می توانی دغدغه هایت را فارغ از بایدها و نبایدها به فراموشی سپرد و دل را با طبیعت گره زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جنگل های شگفت انگیز بلوط در روستای "تلچگاه" با مناظر بدیع و زیبا، هر انسانی را شیفته خود ساخته و در دنیای چشم نواز خود غرق می‌کند،این منطقه زیبا که در آغوش کوه بلند خامی آرمیده، گویی سعی دارد تا اوج زیبایی اش را در فصل پاییز هم به نمایش بگذارد.

درختان بلوط با این همه شکوه و عظمت ، فواید گرانی را داراست که سرزمین بزرگ خامی را تحت تاثیر عظمت رازگونه خود قرار داده و یکی از بهترین نعمت هایی هستند که خداوندگار هستی به این مناطق بخشیده است.

هرچند بلوط ها؛در طی گذر دوران های زیستی به رشد خود ادامه داده اند و تمام سرگذشت های نیاکانمان را در خود، نسل به نسل به خاطر دارند،چرا که درخت بلوط نقش بسیار مهمی در پیشبرد حرکت زندگانی مردمان این دیار داشته است.

درادامه تصاویری بسیار زیبا از این مناظر بکر و ناب وجود دارد که ما در این بخش تعدادی از این تصاویر شگفت انگیز که بربلندای روستای "تلچگاه" در شهرستان باشت خلق شده اند، را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

برای تماشای جنگل های بلوط با آفتاب جنوب همراه شوید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها