نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. خرداد 1399 - 15:38
زمین لرزه ساعت 13 و 41دقیقه و 27 ثانیه با قدرت ۵.2 ریشتر شهرستان گچساران را لرزاند که موجب خسارات به برخی منازل در بافت فرسوده،روستاها،مسکن مهر و جاده ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،براساس ارزیابی‌های اولیه زلزله گچساران تاکنون خسارت جانی نداشته است و این درحالی است که معاون عمرانی استاندار کهگیلیویه و بویراحمد در این خصوص گفته است بر اساس برآوردهایی که تاکنون انجام شده است خسارات جانی و مصدومیت از این زمین لرزه گزارش نشده است.

عزیز فیلی درادامه نیز بیان کرده که برآوردهای اولیه نشان می دهد خسارت های جزئی در برخی منازل روستایی از جمله در دژسلیمان و دیل اتفاق افتاده است  و هم اکنون در حال برآورد خسارات مالی این زلزله هستیم و تا ساعاتی دیگر خسارات گزارش داده می‌شود.

هرچندجانشین ستاد مدیریت بحران استان همچنین از اعزام تیم های ارزیاب اورژانس، هلال احمر، فرمانداری و بخشداری به محل حادثه خبر داده است.

با این تفاسیر ،مسئول مرکز عملیات امداد و نجات کشور ازاعلام آماده باش به تیم های عملیات استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و خوزستان خبر داد و گفت: وضعیت هشدار اعلام شده است.

حسین درخشان گفت: 2 تیم ارزیاب از کهگیلویه و بویراحمد، 2 تیم از استان فارس و یک تیم نیز از استان بوشهر به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و تیم هایی از استان خوزستان نیز در حالت اماده باش هستند.

دیدگاه‌ها

یک شماره تلفن اعلام کنید تا مردم خسارت وارده به منز ل و یا کارگاه خود را اطلاع بده
بخش تماس با ما در سایت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها