نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1398 - 16:20
با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار شد؛
یادواره 210 شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران+تصاویر
صبح امروز یادواره 210 شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروز یادواره 210 شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح و مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده های شهداء و مردم ولایت مدار استان در گچساران برگزار شد.

فرماندار گچساران در ابتدای این مراسم گفت: این یادواره از افتخارات این شهرستان است و امیدوارم بتوانیم میزبانان خوبی برای این آیین باشیم.

خوانپایه افزود: گچساران ۳۵۳شهید والامقام دارد که تعداد ۶۸شهید از ارتش جمهوری اسلامی هستند و نیز هفت شهید انقلاب دارد و اگر ایران اسلامی شأن و منزلتی دارد از رشادت ها و جانفشانی های شهداست.

وی تصریح کرد:امروز اگر امنیت و عزتی در کشور وجود دارد و اگر ما به عنوان مسئول در این نظام در حال خدمتگذاری هستیم همه به برکت خون شهداء است، هرچند همه ما در قبال خانواده شهداء مسئول هستیم .

معاون سیاسی و امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:هرچه داریم از برکت خون شهداست.

جمالی گفت: امروز میزبان ۲۱۰شهید والامقام ارتش هستیم؛ روزهای اول جنگ بنی صدر خیانت هایی کرد اما فرزندان این مملکت جان برکف مقابل دشمن ایستادگی کردند، دفاع مقدس ما در امتداد فرهنگ عاشورا بود ،فرزندان این مرزو بوم وظیفه خلیفه الهی را بدرستی ایفا کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:حضرت امام راحل  فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، و ما در دفاع مقدس با دشمنان تا بن دندان مسلح روبرو بودیم آنهم با وجود کمترین امکانات، امیدواریم که همه ما فکر و اندیشه و عمل مان در راستای اهداف شهداء باشد، انقلاب و دفاع مقدس ما جزء استثنای تاریخ است و امروز هم ملت ما فهیم و آگاه است و برمبنای وحدت حرکت می کنند.

جمالی اظهار کرد:امروز در گام دوم انقلاب ما در مرحله بالندگی و فرهیختگی قرار گرفته ایم و کشوری داریم که نیروی انسانی اش جزو نیروهای هوشمند دنیا هستند.

وی گفت:امروز به کوری چشم دشمنان در عرصه های مختلف حرف هایی در دنیا برای گفتن داریم در نانو،هوا و فضا و در صنایع دفاعی نیازی به دیگر کشورها نداریم و در دیگر عرصه ها هم توانایی مان را با افتخار به دنیا نشان داده ایم.

جمالی گفت:دولت ها نماینده حاکمیت است و چون وحدت در کشور وجود دارد ، شرایط فعلی شرایطی است که استکبار با همپیمانانش دنبال خاموش کردن نور خداوند در این سرزمین هستند و لذا وظیفه داریم همانگونه که در دوران انقلاب و دفاع مقدس وحدت داشتیم امروز هم در جنگ اقتصادی هم وحدت داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امروز ما مسئولیت سنگینی در این قبال داریم و باید گوش به فرمان رهبر انقلاب این مرحله را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم و باز هم شاهد شکست دشمنان در عرصه های مختلف باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های شهدای ارتش تجلیل و قدردانی شد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها