نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1398 - 11:34
جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:
دشمن مات و حیران عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است/در تجهیزات نظامی به هیچ جایی وابسته نیستیم
امیر گلفام:حضرت امام‌ با تدبیر و اندیشه، تهدیدی که نظام سلطه برای کشورمان‌ انجام داد تبدیل به فرصت کردند و امروز اقتدار و عزت و وضعیت با ثبات ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهداست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امیر ابراهیم گلفام، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم یادواره شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:گل سرسبد این محفل خانواده های محترم شهداء هستند و بنده هم به نوبه خودم یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع‌حرم‌را گرامی‌میدارم.

وی افزود:باید از خانواده های شهدا هم یاد و هم قدردانی کرد و این آیین ها همچنان باید با‌شکوه تر برگزار شوند .

امیر گلفام اظهار کرد:دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشوراست و راوی بزرگ عاشورا هم حضرت زین العابدین‌ علیه السلام‌است .

وی افزود: هفته به نام دفاع مقدس است و اشاره‌ای کوتاه هم در این خصوص خواهیم داشت؛ در ۱۹ماهگی عمر نوپای انقلاب دشمن بعثی به مرزهای کشورمان حمله ور شدند.

گلفام اظهار کرد:اوایل انقلاب بود که غائله هایی در شمال غرب کشور  آغاز می شود که فقط حدود ۷۰۰نفر از ارتشیان به شهادت رسیدند این یک واقعیت است در حالی که علوم نظامی در کشورها یکی از کاملترین پایه های علمی را دارد.

وی افزود:نظام سلطه همه معتقد بودند که در این جنگ حتما پیروز خواهد شد ،پیروزی تاکتیکی برای رژیم بعث و پیروزی راهبردی برای نظام سلطه و استکبار.

امیر گلفام تصریح کرد:۱۲ لشکر زرهی و پیاده مکانیره رژیم بعث با تمامی امکانات و با پشتواته ۳۷کشور و پول های کلان کشورهای حوزه خلیج فارس  به مرزهای کشورمان حمله کردند در حالی که حتی ما سیم خاردار هم نداشتیم، اما ملت با جان و دل مقاومت کردند.

وی اظهار کرد:الان باید دید که صدام کجاست و ملت ما کجای دنیا قرار دارد و الان حکومت عراق هم دست شیعیان است و در این خصوص نقش حضرت امام راحل  در هدایت انقلاب اسلامی واقعا بی نظیر بوده است.

امیر گلفام گفت:فکر دشمنان این بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران چندماه بیشتر دوام نمی آورد و در خصوص نیروی هوایی معتقد بودند که پروازهای جنگنده ها بیشتر از دوماه طول نخواهد کشید اما جوانان ارتش تمامی هواپیماها را تا آخر جنگ حتی بدون همکاری دیگر کشور نگه داشتند و همیشه آماده عملیات بودند.

وی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی عقبه های دشمنان را منهدم می کردند و به شکار تانک ها می رفتند و بسیار جانفشانی ها و رشادت ها صورت گرفت.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:اولین کاری که نیروهای نظامی کردند در ابتدای جنگ فرهنگ مقاومت بود و عمده نیروهای نظامی و نیروهای مردمی عین واقعیت کلمه فرهنگ مقاومت را اجرایی کردند و دشمن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد:در عملیات های مختلف دشمن را به عقب راندیم و دشمنان را به همت جوانان این کشور چه در عرصه زمینی،چه دریایی و چه هوایی ناکام‌گذاشتیم.

امیر گلفام‌ اظهار کرد: حضرت امام‌ راحل با تدبیر و اندیشه، تهدیدی که نظام سلطه برای کشورمان‌ انجام داد تبدیل به فرصت کردند و امروز اقتدار و عزت و وضعیت با ثبات ایران اسلامی مرهون همین جانفشانی های شهداست.

وی افزود:انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشت و امروز در تجهیزات نظامی به هیچ جایی وابسته نیستیم و امروز نیروی انسانی مومن و ولایتمدار در نیروهای مسلح ما موج می زند.

امیر گلفام افزود:امروز حوزه معنویت همچنان سرلوحه تمام فرماندهان و کارکنان‌نیروهای مسلح ما هستند، امروز ایران اسلامی توانمند است و وابسته به هیچ کشوری هم نیستیم درحالی که در اوایل جنگ هیج گونه ابزار موشکی برای مقابله با دشمن نداشتیم.

وی تصریح کرد:امروز از همان درس دفاع مقدس به حوزه اقتدار و عزت رسیده ایم و باید یادی کنیم از شهید تهرانی مقدم ها و امروز نظام سلطه از اقتدار نظام اسلامی وحشت دارند.

امیر گلفام افزود:امروز جوانان این سرزمین پهپاد ده ها میلیون دلاری آمریکایی ها را ساقط می کنند و این همان عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است که بارها دشمنان و آمریکایی ها را به چالش کشیده اند و دشمن همچنان مات و حیران مانده است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:امروز دست برتر را در منطقه و فرا منطقه ای داریم و این همان فرهنگ مقاومت است،و بهترین راهبرد برای مقابله و ایستادگی مقابل دشمن همین راهبرد مقاومت است.

امیر گلفام تصریح کرد:این نظام یک نظام ولایی و انقلابی است وپیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت وظیفه دارند این سرمایه ها و اندوخته های خودشان را به نوجوان و جوانان و نسل های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها