نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. دى 1397 - 7:45
به همت سپاه ناحیه گچساران صورت گرفت؛
اعزام خانواده های کم بضاعت گچسارانی به مشهدمقدس+تصاویر
مدیر اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه گچساران گفت: این کاروان به مدت 3روز در مشهد مقدس اقامت خواهند داشت و بیشتر افرادی که در این کاروان حضور دارند برای نخستین بار است که به زیارت حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام نائل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرگرد پاسدار یزد الله گرامی، مدیر اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی دراین خصوص اظهارکرد: 110نفر از شهروندان در قالب خانواده های کم بضاعت و کم برخوردار این شهرستان ،توسط معاونت اردویی ناحیه مقاومت بسیج گچساران عازم مشهد مقدس شدند.

وی افزود:این کاروان به مدت 3روز در مشهد مقدس اقامت خواهند داشت و بیشتر افرادی که در این کاروان حضور دارند برای نخستین بار است که به زیارت حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام نائل می شوند.

مدیر اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه گچساران درادامه گفت:انجام امورات معنوی در کنار دیگر امورات عمرانی،فرهنگی و اجتماعی از جمله اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران است که این حرکت نیز در این راستا صورت گرفته است و در این اردو که درمجموع به مدت 6روز به طول خواهد انجامید،خانواده ها علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علیه السلام در فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی حرم رضوی و بازدید‌های مذهبی و سیاحتی نیز شرکت خواهند کرد.

گرامی تصریح کرد:این طرح به صورت سراسری در استان اجرا می شود که در صورت فراهم شدن شرایط لازم و تداوم خدمات رسانی باز هم در هفته های آینده خانواده های کم بضاعت بیشتری با اخذ حداقل هزینه به این سفر معنوی اعزام خواهند شد. 
 

دیدگاه‌ها

من که در این جمع بی بضاعت ندیدم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها