نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1397 - 7:32
مانور پدافند غیر عامل در شرایط فرضی با هدف مقابله با حملات تروریستی در تاسیسات "تلمبه خانه گوره" شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مانور جامع تخصصی پدافند غیرعامل در شرایط فرضی حملات تروریستی در تاسیسات تلمبه خانه گوره،با مدیریت فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران؛پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفتخیز جنوب و با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور و روسای HSE مناطق نفتخیز جنوب و گچساران و جمعی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

هوشنگ صیدالی ،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: طرح مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با هدف سنجش سرعت عمل در کنترل ایمن عملیات و مدیریت در شرایط اضطراری و ایجاد آمادگی در رویارویی با حملات تروریستی توسط شرکت نفت و گاز گچساران تحت نظارت سازمان پدافند غیرعامل کشور؛نمایندگان و بازرسان شرکت ملی نفت ایران، مناطق نفتخیز جنوب و با حضور شورای تامین شهرستان دیلم طرح ریزی و اجرا شد.

وی افزود: طرح سناریو این مانور به گونه ای طراحی شد که علاوه بر توانمندسازی شرکت با دیگر دستگاهها، سازمان ها و ارگان های حاضر در منطقه، هماهنگی سازمان یافته بین مدیران، را در عملیات مورد ارزیابی قراردهد.

صیدالی اظهارکرد:با توجه به اهمیت حیاتی و استراتژیکی بودن منطقه این مانور در راستای ایجاد آمادگی نیروی انسانی و تجهیزاتی مورد نیاز در شرایط فرضی حملات تروریستی در تلمبه خانه گوره طراحی شد.

وی تصریح کرد:هدف اصلی چنین مانورهایی آمادگی ذهنی مدیران و نیروهای عملیاتی منطقه برای مقابله با تهدیدات احتمالی به منظور دستیبابی به آمادگی تمامی دستگاه های مستقر در منطقه، و شناسایی دقیق کاستی ها و کمبود های واقعی برای تهیه و بروز کردن شرایط بحرانی است.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها