نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. خرداد 1398 - 16:03
با حضور معاونین مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درگچساران صورت گرفت؛
پروژه انتقال نفت گوره به پایانه های نفتی جاسک کلید خورد+تصاویر
کار بررسی و مطالعات جهت عملیاتی کردن خط انتقال صادرات نفت فوق سنگین گوره به بندر جاسک ، بازدید از پروژه مخازن در حال ساخت گوره و پیش راه اندازی تلمبخانه گوره C به طور آزمایشی از برنامه های معاونین مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درگچساران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرخ علیخانی ،مدیر تولید شرکت ملی نفت ایران و رضا دهقانی ،مدیر توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت مهندسی و توسعه نفت( متن) ونیز مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تلمبخانه گوره (A،B،C) بازدید و پروژه انتقال نفت گوره به پایانه های نفتی بندر جاسک کلید خورد.

در این بازدید نیز کار بررسی و مطالعات جهت عملیاتی کردن انتقال نفت فوق سنگین گوره به بندر جاسک ، بازدید از پروژه مخازن در حال ساخت گوره و درپایان تلمبخانه گوره C به طور آزمایشی پیش راه اندازی شد.

در جریان این بازدید هوشنگ صیدالی ،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با ارائه گزارشی معاونین شرکت ملی نفت ایران را در جریان روند آخرین جزئیات فعالیت این تلمبخانه قرار داد.

صیدالی بااشاره به نقش مهم تلمبه خانه گوره به عنوان نقطه حیاتی و اقتصادی کشور نگاه ویژه مسئولین به این مهم را خواستار شد.

وی در ادامه اظهارکرد: انشاءالله با تلاش دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و به همت فرزندان نفت ایران زمین تحریم های نفتی بی اثر خواهد شد.

این درحالی است که در هفته گذشته نیز مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تلمبه خانه گوره بازدید به عمل آورد(اینجا) و در سخنانی اظهارکرده بودکه امروز به همت شما کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خصوصا توان فرزندان نفت و گاز گچساران تلمبخانه گوره( C) که سالها به علت مشکلات فنی از مدار خارج بود در ماه های آینده راه اندازی خواهد شد.

سعید کوتی در این بازدید افزوده بود که شما کارکنان صنعت نفت نشان داده اید که تحریم بر شما بی اثر بوده و برتوان شما افزوده است وکارهای بزرگی چون ایمن سازی خطوط لوله و احیای تلمبخانه گوره ( C ) بعد از ۳۰ سال علی رغم مشکلات ، تنگناها خصوصا تحریم ها نشان از توانمندی و همدلی بالا در مجموعه نفت و گاز گچساران خصوصا در حوزه عملیات این شرکت است.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران، تلمبه خانه گوره به عنوان شاهرگ حیاتی و اقتصادی کشور شناخته شده است و باید به صورت حیاتی هم به این نقطه توجه داشته باشیم.

هوشنگ صیدالی در ادامه بیان کرده بود که تحریمها فرصت خوبی شد تا ما بتوانیم با دانش فنی و عملیاتی کارکنان خود کارهای بر زمین مانده خود را از جمله ایمن سازی خطوط لوله ، توپک رانی عملیاتی بعضی نقاط حساس و مهم ،تعمیرات اساسی تاسیسات و تجهیزات و بالاخص تعمیرات اساسی جهت راه اندازی تلمبه خانه گوره ( C) بعد از ۳۰ سال را انجام دهیم.

گفتنی است تلمبه خانه گوره بعنوان گلوگاه حیاتی و اقتصادی کشور تولیدی نفت ۵ شرکت بهره بردار نفت و گاز کارون، مارون، گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان را  جهت صدور به اقصی نقاط جهان، به شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارک ارسال می کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها