نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1397 - 8:53
همایش بزرگ فرهنگی اجتماعی و توسعه اقتصادی منطقه ای با حضور وزیرارتباطات،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و جمعی از مدیران کل استانی در منطقه لیشتر گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همایش بزرگ فرهنگی اجتماعی و توسعه اقتصادی منطقه ای با حضور وزیرارتباطات،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و جمعی از مدیران کل استانی در روستای مظفرآباد لیشتر گچساران برگزار شد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این همایش به زیرساخت های توسعه و ارتباطات اشاره کرد و افزود :مردم درخواست ها و مطالباتی را مطرح کردند و ما در اسفند ۹۶ نسل سوم تلفن همراه را در منطقه خیرآباد و لیشتر فعال کردیم اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که اشکال آن نبود ظرفیت فیبر نوری بوده و در حال برنامه ریزی برای فراهم نمودن فیبرنوری هستیم و باید دید چه قدر زمان خواهد برد.

وی از وجود ظرفیت های توسعه ارتباطات در این منطقه خبر داد و اظهارکرد:به زودی هم مشکل تلفن ثابت و هم مشکل تلفن همراه و افزایش سرعت اینترنت و همچنین با توجه به پوشش ضعیف جاده ها در استان کهگیلویه وبویراحمد برنامه ریزی خواهیم کرد که تا پایان سال ۱۳۹۷ این مشکلات را برطرف نماییم .

آذری جهرمی گفت:امروزه نیاز مردم از ارتباط  تبدیل به اتصال شده است و همه تلاش مان برای تثبیت جمعیت در مناطق روستائی بر این است که ارتباطات را برای شان فراهم کنیم .

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها