نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1398 - 10:35
حرکتی که امروزه در محافل و دنیای مجازی شکل گرفته، گروهی بازنشسته سیاسی گچساران که هیچ گونه جاذبه ای برای جامعه نداشته و ندارند در اقدامی هماهنگ و باطل با ایجاد مسیری ضد وحدت، با برچسب زدن به نخبه گان جریان ارزشی سعی در بیرون کردن ایشان از دایره اصولگرایی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسال مخاطب-گاها شنیده می شود افرادی سیاسی و منتسب به جریان راست یا اصولگرایی در گچساران با توجه به نداشتن توان اقناعی همفکران خود، بر گزینه ای تحمیلی برای انتخابات پیش روی مجلس اقدام به برچسب زنی می کنند.

در جدیدترین حرکتی که امروزه در محافل و دنیای مجازی شکل گرفته، گروهی بازنشسته سیاسی گچساران که هیچ گونه جاذبه ای برای جامعه نداشته و ندارند در اقدامی هماهنگ و باطل با ایجاد مسیری ضد وحدت، با برچسب زدن به نخبه گان جریان ارزشی سعی در بیرون کردن ایشان از دایره اصولگرایی می کنند.

در سکوت همزمان سید قدرت حسینی پور و تاجگردون که هر دو در انتظار انتخاب نهایی گزینه وحدت در جریان اصولگرایی هستند! گروهی از لیدرهای حسینی پور برای خارج کردن رقیب مهم و درون جریانی خود اردلان زینل زاده، اقدام به گسترانیدن موجی در جامعه کرده و او را خارج از جریان ارزشی می خوانند.

متاسفانه این افراد به جای اینکه نقش پدری و میانجی گرایانه داشته باشند در دوری باطل برای به کرسی نشادن حرف خود سعی در سوزاندن نخبگان جریان انقلاب می کنند.اینگونه افراد به جای قدم زدن در شهر و هم صحبتی با بافت تغییریافته جامعه، هنوز در توهم گزینه سازی برای مردم هستند.

اینان باید بدانند برچسب زدن و اصولگرا بودن یا نبودن افراد، هیچ گونه جذابیتی برای جوانانی کی که در سودای شغل و درآمدی برای زندگانی اش است، ندارد و آنچه برایش مهم است گرفتن حقش در این وانفسای چمبره زدن امپراطوری یک درصدی ها بر سرمایه این شهرستان است.

حال چند سوالی را خدمت شما عرضه می داریم تا پاسخی منطقی برای جامعه ارائه دهید.

آیا با خود اندیشیده اید که اصولگرایی که امروز در مجلس تشخیص داده که برای تغییر فضای کشور باید به عارف رای دهد و اصلاح طلبی که بدون درک شرایط کشور به لاریجانی رای می دهد را چگونه باید هضم کنید؟.

معیار و ملاک جنابتان برای اصولگرایی و اصلاح طلب بودن افراد چیست؟

آیا می دانید که با منطق جنابتان حسن روحانی از اصولگرایان سنتی است و شما در دوگانه رنگ سبز و بنفش هیچ راه انتخاب سومی ندارید؟.

می دانید مهمترین تایید کنندگان افتضاح برجام احمد توکلی، غفوری فرد، باهنر، مصباحی مقدم و مرحوم حبیبی از موتلفه بوده اند؟.

بزرگان به جای از میدان به در کردن جوانان ارزشی و انقلابی، که احساس کرده اند می توانند در مسیر برابری و عدالت و ایجاد موج ضدخویشاوندی برای شهر قدمی بردارند را با تهدید برچسب زدن که انقضایش به تاریخ پیوسته است، اندک تاملی در سوالات فوق کنند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها