نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. خرداد 1397 - 22:02
حدود ۷۵ درصد تولیدات نفتی،تاسیسات نفتی ،گیت‌های نگهبانی شرکت نفت گچساران در مناطق ترک نشین است ،ولی نمی دانیم سهم ایل ما جز خودشکی جوانان بیکار ،انزوا ،اشک‌های پدر و مادرانی که نمی‌توانند ازدواج فرزندان خود را ببینند و در آخر کوچ از شهری به شهر چیست؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از جوانان قشقایی در نامه‌ای ارسالی به این پایگاه خبری خطاب به آیت الله ملک حسینی ،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد وحجت السلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران نوشتند:

این یکی یاری بخواهد آن یکی سر می‌رسد

جز برادر کی به فریاد برادر می‌رسد؟

نماینده محترم ولایت فقیه استان
امام جمعه محترم شهرستان گچساران
باسلام
ضمن تسلیت  شهادت امام علی( ع) خدمت شما وقبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان

چند خطی دلنوشته از جوانان مظلوم بی پناه و بیکار ایل بزرگ سترک قشقایی که تنها راه نجات خود در شرایط فعلی را پناه آوردن به شما بزرگان می دانند واگر باز هم مرهمی برای دردشان نشد قطع یقین به نهاد‌های بالاتر صدای مظلومیت قشقایی را میرسانیم.!

گاهی قوم قشقایی در گچساران را می‌شود با مردم مظلوم فلسطین و غزه قیاس کرد و بس بی‌راه نیست.

عزیزان در شهرستان گچساران حدود به ۷۵ درصد تولیدات نفتی،تاسیسات نفتی ،گیت‌های نگهبانی شرکت نفت در مناطق ترک نشین می‌باشد .
ولی نمی دانیم سهم ایل ما جز خودشکی جوانان بیکار ،انزوا ،اشک‌های پدر و مادرانی که نمی‌توانند ازدواج فرزندان خود را ببینند و در آخر کوچ از شهری به شهر چیست؟

در این ۶ سال گذشته دیگر شرایط به وضعیت قرمز نیز رسیده است آیا گناه قشقایی چه بوده در این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر در هر شرایط کاری و شغلی(پتروشیمی،شرکت گاز،شرکت نفت وگاز،اداره برق،بیمارستان،پیمانکاری های شهر)باید سهمی ۲ درصدی از بکارگیری نیرو آن هم با شرایط خاص که حرف اول و آخر را همسو هم رای و نظر نماینده شهرستان دکتر تاجگردون بودن ضمانت به کارگیری و برسر کار آمدن می‌باشد آیا عدالت و سوگند‌نامه نماینده در مجلس این بی عدالتی و تبعیض بر وکلای خود می‌باشد.

حضرت آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی شما فرزند مرحوم آیت‌الله کرامت الله ملک حسینی هستید که همیشه در خاطرات خود به نیکی از ایل قشقایی نام برده و خاطرات شیرینی را به زبان آورده بودوعاجزانه از شما خواستار کمک و احیای حق هستیم .

حجت السلام حجازی،امام جمعه  عزیز و دوست داشتنی گچساران می دانیم که در این شهرستان در تمام مسائل تنها و مظلوم هستید ولی ترا  به همین شبهای قدر قسمت می دهیم که فریاد‌رس این قوم مظلوم باشیند و به داد قشقایی برسید .

نگذارید صبر جوانان مظلوم غیور ولایت مدار قشقایی گچساران لبریز شود و هرچه زودتر فکری و چاره ای باندیشید.

از طرف جوانان مظلوم وبیکار قشقایی

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

این نامه رو به تاجگردون بنویسید که این همه براش سر و دست می شکوندین و هنوز هم براش همایش برپا میکنین و از تاریخ درس عبرت نگرفته اید هنوز متاسفانه قشقاییهای عزیز

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها