نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. فروردين 1396 - 11:53
این روزها کاندیداهای انتخابات شوراها درگچساران به همراه تعدادی عکاس و سیاهی لشکر جهت حضوری فعال دارند و با حضور در مکان هایی که قبلا هیچ رد و اثری از آنان نبود سعی در کسب نظر آرای مردم این شهر را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروز برخی از کاندیداها که علی الظاهر احساس تکلیف کرده اند و وارد عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا شده اند با حضور در مکان هایی که قبلا هیچ رد و اثری از آنان نبود سعی در کسب نظر آرای مردم این شهر به سمت و سوی خود را دارند.

حضور در گلزارهای مطهر شهداء و تفقداز خانواده شهداء؛ در حالی که این افراد به مراسمات مذهبی و نماز جمعه هم نمی روند؟! و در راستای اجرای طرح ها و مقاصد سیاسی خود هیچ نسبتی با راه و روش و سیره شهداء ندارند!

برخی آن سو تر نیز به همراه تعدادی عکاس و سیاهی لشکر جهت بالا بردن آرای خود حضوری چمشگیر و فعال دارند!،دیدار با جانبازان و گرفتن سلفی با زوایای مختلف نیز روش دیگری ست که عده ای این روزها در حال و هوای نام نویسی ها در انتخابات شوراها دنبال می کنند و احتمالا در آینده از این آیتم هابیشتر هم خواهیم دید.

اما صد افسوس که این روز ها در حال و هوای داغ ثبت نام انتخابات شوراها و در هیاهوی بازار سیاست، شهدا از همیشه غریب تر شده اند؟ و عده ای  باز در پی هواهای نفسانی و مقاصد دنیوی ،راه را گم کرده و مسیر را اشتباه متصور شده اند؟!.

آقایان کاندیداها ! لطفا خودتان باشید و خودتان را واقعی محک بزنید نه پشت چهره اصلی مخفی شده و خود بازیگرتان را جهت فریب افکار عمومی به صحنه بفرستید چرا که مردم ما آگاه تر از هر زمان وارد میدان انتخاب شده اند و تفاوت ها را از قبل شناسایی کرده اند.

آقایان کاندیداها !خانواده‌ شهداء به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) "چشم و چراغ این ملت هستند" و خواهشمندیم با سوء استفاده از نام شهداءو سخن گفتن از طرف خانواده‌های معظم شهداء، مردم  را محصور امیال دنیوی و اندیشه های تاریک خود نسازید.

آقایان کاندیداها !وقتی تصمیمات شما و سایر مسئولان این شهر در راستای آرمان های والای شهداء و انقلاب باشد، یقین بدانید که این مردم و خانواده های معظم شهداء هستند که از عملکردتان خشنود خواهند شد و روح شهیدان این دیار نیز از شما شاد می شود.

آقایان کاندیداها !بدانید حل معضلات و مشکلات فراوان این دیار نفتخیز در گرو گام برداشتن در مسیر آرمان های شهداء ،امام (ره) و انقلاب است ومصیبت زمانی است که با سوءاستفاده از نام و یاد شهداء و خانواده های معظم شهداء نردبانی جهت رسیدن به قدرت، ثروت، ویژه خواری ،مطامع و امیال سیاسی خود بسازید.

در پایان خواهشمند است قداست شهداء و جانبازان را برای اخذ رای نشکنیم و این گنجینه ارزشمندرا محملی برای تقابل ها ، امتیاز گیری ها واهداف و اغراض سیاسی و جناحی خویش قرار ندهید وتقوا پیشه کرده و شهیدان و خانواده‌های ایشان را مستمسک اهداف جناحی و پیشبرد خواست سیاسی خود نسازید.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها