نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آذر 1395 - 22:25
آقای مطهری گاهی به پشت سرنگاه کن!
نویسنده: 
زواره کاییدی
از انسان هرزه گویی که پیش از این به حضرت امام رضا علیه السلام(ع) نسبت ناروا داده است چه عجب که امروز به نوکر حضرتش بهتان و افترا ببندد!کاش مطهری گاهی هم به پشت سر خود نگاه کند که چه کسانی برای اظهارات و مواضع وی کف زده و هورا می کشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که برای سخنرانی در روز اربعین به مشهد مقدس سفر کرده بود،سخنرانی اش لغو می شود.

 

مطهری در واکنش به لغو سخنرانی خود در نامه ای تهدید آمیز به روحانی علاوه بر تهمت به امام جمعه مشهد،خواستار پیگیری چرایی لغو سخنرانی خود شده است.

 

بلافاصله صدای لغو سخنرانی علی مطهری به گوش وزیر کشور می رسد که در واکنش به خبر لغو سخنرانی کسی که چندی پیش به ساحت مقدس امام رضا(ع) اهانت کرده بود،دستور می دهد تا یک تیم تحقیقاتی برای بررسی علت لغو سخنرانی تشکیل شود!از طرفی فرماندار مشهد هم برکنار می شود!
 

البته دولت به این میتینگ های سیاسی شدیدا نیاز دارد تا افکار عمومی را از جایی به جای دیگر معطوف کند و کسی بی تدبیری ها و افتضاح ها را نبیند.

یک روز لغو کنسرت!
یک روز لغو سخنرانی!
یک روز هم ...

 

گویا این داستان ها پایانی ندارد و شاید فرصتی باشد تا لشکر مزدوران غربگرا دوباره حنجره های خاموششان روشن شود و علیه نظام و انقلاب خزعبلاتی را در روزنامه های زنجیره ای خود پیاده کنند و مدتی افکار عمومی را گرم کنند تا عده ای بتوانند در سایه مشغول بودن افکار مردم،اموال ملت را چپاول کنند و معوقات نامیده شوند.

 

جای سوال است که چرا لغو یک سخنرانی یا کنسرت برای دولت از رکود،فیش های حقوق نجومی،بیکاری میلیون ها جوان،فسادهای هزاران میلیاردی،سفرهای خالی مردم،نابودی صنعت هسته ای و ... مهم تر است؟

 

گویا اوضاع نشان می دهد که بدنه دولت ترک خورده است و چاره ای جز حاشیه سازی برای دولت نمانده است.

 

علی مطهری بدون تحقیق درباره علت لغو سخنرانی خود در مشهد، در نامه خود به حسن روحانی با القای شبهه نقش امام جمعه مشهد، لشکر مزدوران هرزه نویس را به تخریب این چهره انقلابی تحریک کرد!

 

از انسان هرزه گویی که پیش از این به حضرت امام رضا علیه السلام(ع) نسبت ناروا داده است چه عجب که امروز به نوکر حضرتش بهتان و افترا ببندد!

 

کاش مطهری به پشت سر خود نگاه کند که چه کسانی برای اظهارات و مواضع وی کف زده و هورا می کشند!

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها