نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. خرداد 1395 - 16:08
براستی حاتمی کیا چه زیبا به این معادله چند وجهی رسید.بخاطر اینکه اگر بزرگترین کارگردان و فیلم نامه نویس دنیا با تکنولوژی روز هم باشی ،نمی توانی عظمت و ابعاد زندگی اش را در یک فیلم جا دهی.

به گزارش آفتاب جنوب،سید سعادت الله حسینی پور در یادداشتی نوشت:امروز سالگرد شهادت کاملترین انسانی است که من می شناسم.بعضا با خودم فکر می کنم یاران امام زمان (عج) بایدچه خصوصیاتی داشته باشندتا این زنجبره۳۱۳نفر کامل شوند.

اگر فقط اخلاص شرط کافی بود،ما صدها هزار شهید داده ایم که اخلاصشان به آسمان چسپیده بود.در نتیجه باید ویژگی های دیگری داشته باشند.

نمیدانم چرا برای یار امام بودن ناخوداگاه فکر می کنم که باید چمران باشی تا در حلقه رندان قرار بگیری.امروز سالروزشهادت دکتر چمران است ،انصافا تعریف از چمران بسیار سخت است.

اگر دکترای پلاسمای هسته ای ایشان فقط بگویی ،عارف بودنش مجهول می ماندواگر از ترک رفاه و جایگاه در آمریکا بگویی از آمدنش به مصر و الجزایر و لبنان را نمیدانی چطور تحلیل نمایی واگر از پست وزارتش بگویی از جنگ های نامنظم و چریکی ایشان چطور یاد کنیم.

و براستی حاتمی کیا چه زیبا به این معادله چند وجهی رسید.بخاطر اینکه اگر بزرگترین کارگردان و فیلم نامه نویس دنیا با تکنولوژی روز هم باشی ،نمی توانی عظمت و ابعاد زندگی اش را در یک فیلم جا دهی.قلم مستاصل می ماندو از نوشتن درباره چمران !تا چه رسد به ساختن فیلم زندگی او.

و به همین خاطر است که حاتمی کیا از پنج حرف فامیلی ایشان فقط"چ" را انتخاب می نماید و از زندگی اش فقط ۲۴ساعتش را می تواند تبدیل به فیلم نماید.
شهید چمران می گویند تقوا از تخصص لازم تر است اما آنکس تخصص ندارد و کاری را می پذیرد،بی تقواست.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها