نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1400 - 9:26
صالحی گفت:به هرحال منکر موضوعات شکستگی های خطوط آب نخواهیم بود که این موضوع خودش اعتبارات خاصی را می طلبد ،اما اینکه آب نداشته باشیم و یا قطع باشد متاسفانه عده ای به دنبال حاشیه سازی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امید صالحی،رئیس آبفای گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در واکنش به قطعی مکرر آب در کوی کارکنان دولت این شهرستان گفت:اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و شخص و یا افرادی که چنین ادعایی را مطرح می کنند باید مستندات لازم را ارائه دهند.

وی افزود:باید توجه کرد که برای اولین بار است که پس از چند سال آنهم در تابستان مخازن آب شهرستان پر شده است، هرچند در برخی مناطق شهری بعضا شکستگی های خطوط انتقال آب را داریم که ناچار به قطع و وصل آب به صورت کوتاه مدت می شویم اما اینکه برخی ها چنین ادعای دارند حتما به ما مراجعه کنند تا به صورت میدانی بررسی شود.

صالحی گفت:به هرحال منکر موضوعات شکستگی های خطوط آب نخواهیم بود که این موضوع خودش اعتبارات خاصی را می طلبد ،اما اینکه آب نداشته باشیم و یا قطع باشد متاسفانه عده ای به دنبال حاشیه سازی هستند،این نکته هم حائز اهمیت است که وظیفه ای نداریم که آب را به طبقات بالای آپارتمان ها برسانیم،درحالی که آب را در ورودی منازل تحویل شهروندان می دهیم.

رئیس آبفای گچساران اظهارکرد:بنابراین تقاضا داریم که شهروندان، اگر مشکلاتی مرتبط با کار ما وجود دارد حتما بایستی به اداره آبفا مراجعه کنند تا رسیدگی و مرتفع شود،با این حال مشکلاتی که ناشی از فشار آب است در برخی نقاط کوی کارکنان،منازل آپارتمانی و یا چند طبقه حتما بایستی بوسیله پمپ نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

وی درادامه افزود:هرچند تاکنون کسی هم در خصوص این مشکل به بنده هم مراجعه نکرده است و بعضا باید در رسانه ها چنین موضوعاتی را شاهد باشیم و شاید عده ای هم قصد تخریب داشته باشند.

صالحی در پایان گفت:بنابراین در همین مدت کوتاه به اندازه هشت سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است،به هرحال انتظار از شهروندان این است که اگر مشکلی در هر نقطه ای از شهر وجود داشته باشد حتما به اداره آبفا شهری مراجعه که در کمترین زمان ممکن نیز رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت