نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. مرداد 1400 - 22:05
فرماندار گچساران گفت:باید درسهمیه شهرستان در حوزه روستایی و عشایری و پخت شهری تغییراتی داشته باشیم و فعلا ۶۰تن در ماه به خبازی های اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا اتابک، فرماندار گچساران در حساب کاربری اش نوشت:در پی بررسی وضعیت نانوایی‌های شهرستان و بازدید میدانی از نانوایی‌ها به همین منظور با دعوت از رئیس سازمان غله استان "مهندس صداقت کیش" ، شورای آرد و نان ، بازرسین و ادارت مربوطه جلسه ای در فرمانداری تشکیل و آمار و سرانه آرد مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: تصمیم به بازنگری در شاخص های  قبلی صورت گیرد و سهمیه شهرستان در حوزه روستایی و عشایری و پخت شهری تغییراتی داشته باشیم و فعلا ۶۰تن در ماه به خبازی های شهر اضافه شد تا ان شاءالله بقیه موارد هم اصلاح شود.

 

این در حالی است که برخی از کاربران هم در واکنش به این موضوع نوشتند: ضمن خداقوت به شما... مدیر خوب آن مدیری هست که نگذارد موضعی به بحران تبدیل شود بعد فکر چاره شود. از زمانی که نانوایی ها تحت نظارت فرمانداری درآمد کیفت نان پایین آمد چونه های خمیر کوچک شدند چونکه صنعت معدن نه نظارتی داره و نیروی هم نداره که تخصص داشته باشه انصافا ناکارآمد ترین اداره حداقل در این ده سال صنعت معدن بوده. باز خدا را شکر که شما هستید که به جد پیگیر همه مشکلات هستید.

 

فرماندار گچساران هم در پاسخ برخی کاربران اینگونه پاسخ داد: سپاسگزارم، بحرانی نبود صنعت و معدن هم تلاش دارد یکم مصرف نان بالا رفته که اونهم دلایل اقتصادی دارد درهر صورت باید کار درست انجام شود.

 

با این تفاسیر نیز صداقت کیش، مدیرکل شرکت غله کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جلسه کمیسیون نظارت گندم، آرد و نان گچساران درباره کمبود آرد شهرستان گچساران در روز‌های اخیر گفت:بر اساس سرانه جمعیتی باید ۷۰۷ تن آرد به شهرستان گچساران اختصاص داده شود، این در حالی است که ۹۵۱ تن در اختیار این شهرستان قرار داده شد، علاوه بر این، ۸۳۵ کیسه اضافه پخت در اختیار اتحادیه خبازان قرار داده ایم؛بنابراین سهمیه آرد شهرستان گچساران به دلیل افزایش جمعیتی، ۱۵۰۰ کیسه (معادل ۶۰ تن) افزایش می‌یابد.

هرچند فرماندار گچساران در این جلسه هم اضافه کرد که با توجه به آسیب شناسی و بررسی‌هایی که در شهرستان انجام داده ایم، اعتقادمان بر این است که چند ایراد در کار وجود دارد؛ سرانه جمعیت پنهان در سهمیه آرد شهرستان لحاظ نشده است،برخی از نانوایی‌ها ۱۰۰ کیسه آرد در روز پخت می‌کنند و سرانه آرد کفاف نمی‌دهدبنابراین سرشماری روستا‌ها در سال ۹۵، با شرکت غله و تعاون روستایی متفاوت است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت