نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1400 - 16:13
رسانه صهیونیستی آمریکایی رادیو فردا با انتشار خبر دروغین مسدود شدن جاده بهبهان به گچساران توسط کشاورزان منطقه لیشتر بدنبال جوسازی در این نقطه از شهرستان گچساران بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا اتابک، فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص فیلم منتشر شده در رسانه های معاند مبنی بر مسدود شدن جاده بهبهان به گچساران توسط کشاورزان منطقه لیشتر گفت: آب مورد نیاز در حوزه کشاورزی لیشتر از سد کوثر تغذیه که علاوه بر کشت محصولات فراوان کشاورزی چندین محصول جالیزی هم در این منطقه کشت می شود و از طرفی هم این روزها مردم به فعالیت کشاورزی مشغول هستند.

وی افزود:دشت لیشتر از قطب های پررونق کشاورزی درکهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود،محصولات کشاورزان هم توسط متولیان امر به صورت تضمینی خریداری و هزینه محصولات هم به موقع تحویل کشاورزان شده است و  مشکلی برای کشاورزان از این منظر در منطقه وجود ندارد.

فرماندار گچساران تصریح کر:به هرحال این فیلمی که از رسانه های معاند در شبکه های مجازی منتشر شده است مربوط به سنوات گذشته است و چنین اتفاقی در حال حاضر در این منطقه حادث نشده ، هرچند تردد در جاده گچساران به بهبهان وجود دارد و کشاورزان در حال فعالیت برروی زمین های کشاورزی شان هستند.

اتابک ادامه داد:باید توجه داشت که رسانه های معاند به هر شکلی علیه جمهوری اسلامی هجمه و دشمنی می کنند ،به هرحال کار رسانه های ضد انقلاب همین جوسازی ها بر اساس انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و رسانه ای است که هیچگونه منبع موثقی هم ندارند.

فرماندار گچساران در پایان هم گفت:به هرحال مردم ما هوشیار هستند وچنین مسئله ای در شهرستان ما رخ نداده است و این موضوع مطرح شده را هم به شدت تکذیب می کنم.

گفتنی است رسانه صهیونیستی آمریکایی رادیو فردا با انتشار خبر دروغین مسدود شدن جاده بهبهان به گچساران توسط کشاورزان منطقه لیشتر بدنبال جوسازی در این نقطه از شهرستان گچساران بوده است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها