نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. تير 1400 - 22:02
فرماندار گچساران از در دست بررسی بودن خسارات وارد شده طوفان به بخش های کشاورزی و عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا اتابک،فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی، در خصوص آخرین وضعیت خسارت طوفان به زیرساخت های این شهرستان گفت:در پی بارندگی و طوفان شدید عصر یکشنبه در این شهرستان نیز خسارات های به برخی مناطق هم وارد شد که در حال پیگیری برای رفع مشکلات این مناطق هستیم.

وی افزود:بخشی از بازار دستفروشان در سطح شهر، کانال های آب کشاورزی در روستاهای رودبال ،نازمکان ،آرو، شامبراکان و نیز به باغات و مزارع برخی کشاورزان هم خسارت هایی وارد شد.

فرماندار گچساران ادامه داد:هرچند طوفان به برخی تاسیسات و پوشش ایزوگام مصلای گچساران هم خسارت های وارد کرده است،اما برآورد ریالی از میزان خسارت ها در دست اقدام قرار دارد که پس از بررسی لازم به ستاد حوادث استان نیز اعلام خواهیم کرد.

اتابک تصریح کرد: در بحث رفع مشکلات کانال های آبیاری ، باغات و مزارع کشاورزی در مناطق روستایی نیز آب منطقه ای و جهاد کشاورزی را ملزم کردیم که با جدیت پیگیر موضوع باشند و میزان خسارت ها برآورد و در سریعترین زمان ممکن هم نسبت به رفع مشکلات کشاورزان نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار گچساران درادامه اظهارکرد:در خصوص بازار نیز خسارتی به برخی دست فروشان وارد شد هرچند با پیگیری های صورت گرفته بدنبال ساماندهی دستفروشان در محل مناسب تری از سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد:از نظر مبلمان شهری و قانون مدیریت شهری، بازار دستفروشان به لحاظ استانداردهای لازم هم باید متصل به بازار پرترد شهر باشد که پیگیر این موضوع هستیم که مکان بهتری به این امر اختصاص یابد و بازار دستفرشان نیز ساماندهی شود.

اتابک در پایان هم تصریح کرد:نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که رونق اقتصادی عزیزان دستفروش در صورت نزدیکی به بازار شهر تحقق می یاید که این موضوع به نوعی هم یک قانون است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها