نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. تير 1400 - 14:36
جناب جعفری و خوانپایه به کنج عزلت بنشینید و بازهم به متلک هایتان ادامه دهید که به نظر می رسد شغل خوبی را برای دوران بازنشستگی سیاسی به همراه "تاجگردون" انتخاب کرده اید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حمید محمدی_ این روزها شعله های آتش طوفان وار کوه خامی را در می نوردد و زاگرس همچنان می سوزد و صدای ناله های "البرز" به گوش می رسد.آسمان گچساران و باشت را دود گرفته و سینه ها مالامال دردی است که سوختن بلوط ها ، زالزالک ها ،کیکم ها ، بن ها و ... را به نظاره نشسته است.

کمی آن سوتر هم عده ای اما با فرصت طلبی از این شرایط سخت و دردآور، زیر کولرها لم داده اند و می خواهند بازهم از آب گل آلود ماهی بگیرند!.

هر چند جناب خوانپایه، فرماندار سابق گچساران در صفحه مجازی اش که هر مخالف و منتقدی را مسدود می کند!، چنان در چند بند شرایط مناسب برای پیشگیری از این آتش سوزی ها را به رشته تحریر در آورده است؟! که گویی هیچگاه در این شهر هم مسئولیتی نداشته است؟.

اما بدون شک اگر کسی مطالبه ای از وی هم داشته باشد در مقام پاسخگویی شخص مقابل را بلاک می کند، حال باید پرسید که جناب خوانپایه اگر آن روزها چنین مدیریت و برنامه ریزی برای مهار آتش سوزی ها در چنته می داشتی، چرا با این سطح ادعا اقداماتی انجام نشد تا زنده یاد "البرز زارعی" قربانی بی تدبیری شما مسئولین وقت نشود؟؟!.

جناب خوانپایه! مخاطب چنین فرافکنی ها و سیاه نمایی ها درباره آتش سوزی های جنگل های گچساران خودتان هستید؟شما باید پاسخگوی عملکرد گذشته تان باشید؟چرا که اگر می دانستید در دوران زعامت تان در فرمانداری گچساران چنین مشکلاتی را پیگیری و رفع نکردید که امسال و سال های دیگر بازهم شاهد بیابان شدن جنگل های این شهرستان نباشیم.

در گوشه ای دیگر، اما "علیمراد جعفری" پوکرباز شکست های انتخاباتی ، از این مصیبت جنگل های گچساران سوء استفاده کرده و در صفحه مجازی اش آنهم به جهت عقده گشایی سیاسی، متلک می اندازد که باید گفت جناب جعفری ، مسئولان فعلی همان مسئولان سال گذشته هستند و دولت همان دولت قبل!.

جناب جعفری!،اگر منظورتان از مسئول ، شخص نماینده است که وی بدون شوآف رسانه ای و کتاب نویسی از مکتوبات، از اولین ساعات آتش سوزی ها در حال پیگیری بوده و البته بد نیست بدانید مادامی که اعتبارنامه یک فرد تایید نشود نماینده رسمی نیست و یک شهروند مثل شماست.

 هرچند با این تفاوت که سید ناصر حسینی پور هم نسبت به رفع مشکلات منطقه بی تفاوت نبوده و از نفوذش برای کمک رسانی ها استفاده کرده و می کند، بنابراین جناب جعفری به کنج عزلت بنشینید و بازهم به متلک هایتان ادامه دهید که به نظر می رسد شغل خوبی را برای دوران بازنشستگی سیاسی به همراه "تاجگردون" انتخاب کرده اید.

اما در پایان می توان نوشت که جناب "خوانپایه و جعفری" درد شما سوختن بلوط ها نیست!!!.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت