نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1399 - 8:05
حجت الاسلام خادمی گفت:مدیر جوان انقلابی به هیچ وجه مرعوب فشارهای دشمن نمی شود و سازش و کرنش و ضعف و عقب‌ گرد در مقابل قلدری های دشمنان از خود نشان نمی دهد، جوانان با روحیه جهادی زمینه‌ساز فتوحات بعدی یعنی تشکیل جامعه اسلامی و تمدن اسلامی می‌ شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام و المسلمین هادی خادمی،رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص کارآمدی،پیشرفت و نیز دستاوردهای انقلاب گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعارها و وعده های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست، دوست و دشمن اذعان دارند که نظام ما تحت سلطه و نفوذ هیچ حکومتی نیست و رده پایی از تاثیر نمایندگان دول خارجی بر تصمیم گیری های کلان ما هم دیده نمی شود.

وی افزود:در حالی که حضور و نفوذ دیپلمات ها و مستشاران آمریکایی و غربی در ایران قبل از انقلاب به وضوح مشهود بود، البته عملکردهای غلط و از دست دادن ظرفیت ها توسط دولت ها را نباید به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی نوشت،هرچند روی کار آمدن دولت ها توسط مردم و نظارت بر انجام صحیح وظایفشان با مطالبه گری مستقیم و غیرمستقیم مردمی قابل انجام است.

حجت الاسلام خادمی در ادامه با اشاره به چگونگی مقابله با نظام سلطه تصریح کرد: تقویت ایمان و خداباوری ملت و مسئولین بسیار راهگشاست، سنت و وعده الهی است که اگر برای خدا مبارزه کنیم موفق می شویم حتی اگر تعدادمان کمتر باشد و مبارزه در راه خداوند و برای او موجب امدادهای الهی است، و این ها شعار نیستند بلکه وعده خداوند مهربان است.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد:بنابراین تقویت بنیه دفاعی در این خصوص بسیار موثر است و این که گفته شود عصر موشک ها نیست امر غلطی است،چرا که به فرموده خداوند باید خود را برای مقابله آماده کنیم و جنگ افزارهای مناسب را با عقلانیت و بر اساس دستور خداوند آماده کنیم، که این خود باعث پیشگیری از وقوع جنگ است و دشمن را عقب می راند.

وی در ادامه با اشاره به برخی کاستی ها و مشکلات اقتصادی در کشور اظهارکرد: ابتدا باید منصفانه اعتراف کنیم که همه دولت های نظام مقدس جمهوری اسلامی کم و بیش نقاط قوت و خدمات خوبی داشته اند، اما مشکلات ما گاهی از ضعف های مدیریتی در کشور است،با این وجود نیز تحریم های ظالمانه دشمن هم بی تاثیر نبوده است.

حجت الاسلام خادمی افزود:بنابراین، اما کشور ما مشحون از استعدادها ، امکانات و منابع خدادادی است که اگر تخصیص امکانات به نیازها با تدبیر و عاقلانه صورت گیرد تحریم ها هم اثر خود را از دست خواهند داد،البته مشکل گاهی در عدم مشورت، عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور و بی تدبیری هاست.

وی ادامه داد:اگر از ابزار و روش‌های علمی برای مدیریت عرصه اقتصاد استفاده بیشتری شود و به جای مدیریت غلط و دستوری در بورس، تولید هم رونق پیدا کند،شاهد بیکاری آزاردهنده و شکاف و اختلاف طبقاتی درجامعه نخواهیم بود و بعد از مدت ها رنگ و لعاب دادن به برجام برای چرایی افزایش بی رویه قیمت دلار می‌توان دلایل متعددی را مشاهده کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در ادامه با اشاره به جایگاه مدیریت جهادی و مدیریت اشرافی در کشور گفت:همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودندکه ما هر جا یک مدیریت انقلابی فعال و پرتحرک داشتیم کارها پیش رفته است و هر جا مدیریت‌های غیرانقلابی و بی تحرک داشتیم کارها متوقف مانده یا انحراف پیدا کرده‌اند»، پس سوابق 42 سال گذشته مدیریتی کشور این گونه نشان می دهد  که با مدیریت انقلابی جنگ تحمیلی را به خوبی اداره کردیم و فتنه های جدایی طلبان، فتنه گران سال 88، لیبرال‌ها و دیگر فتنه ها هم راه به جایی نبردند.

وی تصریح کرد:با این وجود نیز با مدیریت جوان انقلابی در جنگ تحمیلی پیروز شدیم و به پیشرفت های موشکی خیره کننده دست یافتیم و در مقابل با مدیریت غربگرا با بعضی شیوه های مدیریتی ایستا و غیردینی در پوشک و اتومبیل در شان و قابل خرید برای استفاده بسیاری از افراد جامعه وا ماندیم.

حجت الاسلام خادمی گفت:مدیر جوان انقلابی به هیچ وجه مرعوب فشارهای دشمن نمی شود و سازش و کرنش و ضعف و عقب‌ گرد در مقابل قلدری های دشمنان از خود نشان نمی دهد، بلکه همواره با رفتار صحیح و دشمنی با دشمنان بشریت فریاد استکبارستیزی سر می دهد و  جوانان با روحیه جهادی به تعبیر رهبر معظم انقلاب زمینه‌ساز فتوحات بعدی یعنی تشکیل جامعه اسلامی و تمدن اسلامی می‌ شوند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها