نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1399 - 7:53
کوهنورد گچسارانی گفت: بی تدبیری بسیاری از دولتمردان ،عدم برنامه ریزی دقیق و حساب شده و بکارگیری نا اهلان در مسئولیت های کلیدی کشور، از عوامل بسیار تاثیر گذاری در ایجاد کاستی ها و مشکلات کشورمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مهران گرجی نیا، مسئول باشگاه کوهنوردی زاگرس گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص کارآمدی،پیشرفت و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب ایران به رهبری حضرت امام(ره) راه جدیدی پیش روی مردم ایران گذاشته شد و هدف های مسیر بر پایه دین مبین اسلام و حکومت شیعی به وسیله نیروهای نخبه و انقلابی آن دوران و با رهنمودهای اندیشمندانه امام راحل نیز پایه ریزی شد.

وی افزود:شاید یکی از اصلی ترین عواملی که باعث شد نظام جمهوری اسلامی روز به روز پیشرفت کند، خطی مشی و هدف گذاری هایی بود که در ابتدای پیروزی انقلاب مشخص شد، بنابراین استکبار ستیزی و مبارزه با قدرت های شیطانی غرب و شرق و تلاش مردم ایران برای بدست آوردن استقلال در همه زمینه ها ،چشم امید مستضعفان دنیا را به انقلاب ایران معطوف کرد و درنتیجه موجب شد تا انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در سراسر جهان هم مطرح شود.

گرجی نیا در ادامه با اشاره به راه های مقابله با نظام سلطه تصریح کرد:باید توجه داشت که پیروزی انقلاب اسلامی ،باب میل کشورهای سلطه جو نشد و به نوعی در مقابله با اهداف استعماری و استبدادی آنها قرار گرفت که این امر موجب شد تا استکبار جهانی و در راس آمریکای جهانخوار از هیچ تلاشی برای از میان برداشتن نظام جمهوری اسلامی هم چشم پوشی نکند.

کوهنورد گچسارانی ادامه داد:با این وجود ، نظام سلطه از چند جبهه به دشمنی با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و در ادامه هم تلاش هایی برای براندازی توسط منافقین ، کودتاهای نظامی و مخملی،جنگ تحمیلی،جنگ فرهنگی و نیز انواع فتنه ها به خیال خام خود  انجام دادند،  ولی با توکل برخداوند و قدرت ایمان باز هم این مردم ایران بودند که در سایه سار رهنمودهای ولایت فقیه مقابل همه این دشمنی ها مقاومت و ایستادگی کردند و پرچم آزادگی دوران را در دست گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به برخی کاستی ها و مشکلات اقتصادی در کشورمان اظهارکرد:به هرحال باید توجه داشت که تحریم های ظالمانه استکبار جهانی نقش به سزایی در بوجود آوردن برخی مشکلات و کاستی های امروز کشورمان دارد ولی نباید از این امر غافل شویم که توجه به بخش تولید و استفاده از توان و ظرفیت های داخلی کشورمان می تواند تحریم های دشمنان را هم بی اثر کند.

گرجی نیا در ادامه تصریح کرد:به عنوان نمونه بی تدبیری بسیاری از دولتمردان ،عدم برنامه ریزی دقیق و حساب شده و استفاده از نیروهای غیره تخصصی در مسئولیت های مهم، بکارگیری نا اهلان در مسئولیت های کلیدی کشور، خود می تواند عامل بسیار تاثیر گذاری در ایجاد کاستی ها و مشکلات کشورمان باشد.

مسئول باشگاه کوهنوردی زاگرس گچساران در ادامه با اشاره به تفاوت مدیریت جهادی و مدیریت اشرافی در کشور افزود:در بحث مدیریت جهادی همین بس که در دوران دفاع مقدس همه شاهد بودیم که اقدامات جهادی و روحیه انقلابی جوانان این سرزمین بود که دشمن را مستاصل کرد و در نهایت دشمنان هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و در اراده این ملت بزرگ خللی هم وارد کنند.

وی تصریح کرد:بنابراین تجربه انقلاب اسلامی ثابت کرده است که هر جا و در هر نقطه ای از مسئولیت ها، از مدیران انقلابی و جهادی استفاده شد به تبع هم شاهد پیشرفت بودیم و هر جا از مدیران اشرافی و غرب گرا بهره بردیم بازهم شاهد ظهور و بروز مشکلات بسیاری در کشورمان بوده ایم.

کوهنورد گچسارانی اظهارکرد:امروز ایران اسلامی در زمینه های مختلف علمی و فناوری،نظامی و دفاعی و دیگر عرصه ها به دستاوردهای بزرگی رسیده است، چرا که راز اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است به همین دلیل نظام سلطه تمام توان خود را بر این گذاشته است تا مردم را از طریق مسئولین فاسد ،اشرافی و غربگرا از آینده انقلاب اسلامی مایوس و ناامید سازد.

وی درادامه گفت:بنابراین دشمن برای ناراضی و بی تفاوت کردن مردم از انقلاب بسیار تلاش کرده و می کند،اگرچه  استفاده از مدیران اشرافی که خود را همسو با حکومت سرمایه داری غرب می بینند جز بیشتر کردن مشکلات چیزی در بر نداشته است، پس استفاده از جوانان انقلابی ،جهادی ، دلسوز و متخصص در مسئولیت های مختلف کشورمان و تبعیت محض از ولایت فقیه می تواند در همه عرصه ها نام ایران و ایرانی را در سراسر عالم ماندگار کند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها