نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. دى 1399 - 22:05
جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام گچساران در پیامی از خدمات خالصانه و صادقانه فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام گچساران در پیامی از خدمات خالصانه و صادقانه "سید علی اصغر نورایی نسب"،فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام بسیجیان آمده است.

‌بسم الّله الرّحمن الرّحیم

جناب سرهنگ نورایی نسب
سلام علیکم
خدمات خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک سربازی ولایت است و نتیجه بذر دل انگیز این خدمت ، تنومندی و اقتدار شجره طیبه بسیج است .

بدینوسیله بر خود لازم می دانیم  به مصــداق «من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق » و به پاس خدمات مخلصانه ، صادقانه و بی وقفــه ای که در طول مدّت ارزشمند و بیاد ماندنی همراه با خاطرات خوش همدلی و همیاری در سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گچساران صمیمانه ترین قدردانی و تشکر را به رسم ادب تقدیمتان نمائیم.

باشد که همگی سربازی فداکار برای مقام عظمای ولایت و نظام مقدّس جمهوری اسلامی در ظـلّ توجّهات و الطاف حضرت بقّیه اللّه (عج) باشیم واز شما برادر با اخلاص مشتاقانه خواهشمندیم کما فی السّابق برادران و همکاران بسیجی خویش را  از فیــض وجــود خویش بهره مند فرمایید.

سر بلند باشید و پایدار ، محفوظ باشید و برقرار .
 بحقّ محمّد و آل محمد (ص)

والسلام

گفتنی است سرهنگ نورایی نسب در 20دی ماه 99 به مقام بازنشستگی نائل آمدند.

انتهای پیام/ 

نظرات کاربران

تازه های سایت