نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1399 - 12:51
رئیس تعزیرات گچساران گفت:هیچ گونه شکایتی درباره فروش اجباری رب و تن ماهی برای خرید روغن، توسط شهروندان ارائه نشده ،هرچند قبلا هم اعلام کردیم که فروش اجباری کالا تخلف است و مورد رسیدگی و اعمال مجازات قانونی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسلان عباسی،رئیس تعزیرات حکومتی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در واکنش به خبر(اینجا) تخلف برخی فروشگاه های این شهر مبنی بر فروش کالای اجباری همراه با روغن گفت: تاکنون یک مورد گزارش هم پیرامون این موضوع وصول نشده و اداره صمت که وظیفه رصد بازار و نظارت را دارد گزارشی با این موضوع نیز ارائه نداده است.

وی افزود: بنابراین هیچ گونه شکایتی درخصوص این موضوع(فروش اجباری رب و تن ماهی برای خرید روغن) توسط شاکی خصوصی و شهروندان ارائه نشده ،هرچند قبلا هم اعلام کردیم که فروش اجباری تخلف است درخصوص هرکالایی وتوسط هرواحدصنفی صورت گیرد مورد رسیدگی و اعمال مجازات قانونی است.

 رئیس تعزیرات حکومتی گچساران در ادامه تصریح کرد: انتظارمی رود که مردم درخصوص این موضوع ازکوچکترین اجحاف و تخلفی هم نگذرند وجهت حفظ حقوق خود و سایرهمشهریان و رسیدگی به موقع و سریع گزارشات و شکایات خود را به اداره صمت و تعزیرات اعلام کنند تارسیدگی لازم صورت گیرد.

عباسی ادامه داد:باتوجه به اینکه رصدبازار و نظارت بربازاروظیفه اصلی اداره صمت و اطاق اصناف بوده و حضورتعزیرات درگشت های مشترک ازباب همکاری و تعامل است،بنابراین ضمن احترام به ارائه انتقادات درخصوص بازار و تقدیر و تشکر از همشهریان،لطف فرمایندچنانچه مشکل یا تخلفی درسطح بازار صورت گرفت شکایات، انتقادات و گزارشات را به اداره صمت یا تعزیرات حکومتی شهرستان اعلام کنید، کماکان ازهمکاری همشهریان هم سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت