نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مهر 1399 - 10:39
در گفتگو با سردار خرم دل مطرح شد؛
دانش آموزان پرچمدار تمدن نوین اسلامی هستند
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:بنابراین این انقلاب و این تمدن نوین اسلامی که آغاز شده است نیاز به حضور با بصیرت فرهنگیان و دانش آموزان در عرصه های مختلف انقلاب دارد که باید این طریق عظمی پیموده بشود و پرچم اسلام به صاحب اصلی اش برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار خرم دل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با این پایگاه خبری و تحلیلی با اشاره به نقش فرهنگیان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس در حقیقت برگرفته از آموزه های دین بود و همه اقشار و آحاد مردم به رهبری حضرت امام (ره) احساس مسئولیت کردند.

وی افزود:حضورجامعه فرهنگیان و دانش آموزان از بخش های مهم و تاثیر گذار دفاع مقدس بود و حماسه ها نیز آفریدند،در حالی که بیش از 36هزار شهید دانش آموز در سطح کشور داریم و در اغلب استان ها یک چهارم شهداء نیز از قشر فرهنگی و دانش آموز هستند.

خرم دل اظهارکرد:کوچکترین شهید این استان هم 12ساله است و قطعا در ادامه حماسه آفرینی های قشر دانش آموزی و جامعه فرهنگیان این روند هم باید ادامه پیدا کند و این تمدن بزرگ نوین اسلامی که از سال 57 آغاز شده است ان شالله به سر منزل مقصود برسد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:بنابراین این انقلاب و این تمدن نوین اسلامی که آغاز شده است نیاز به حضور با بصیرت فرهنگیان ،دانش آموزان و دانشجویان در عرصه های مختلف انقلاب دارد که باید این طریق عظمی پیموده بشود و پرچم اسلام به صاحب اصلی اش برسد.

درادامه با دیدن این و.یدئو همراه ما باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها