نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. دى 1399 - 16:10
آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه گچساران با حضور سردار خرم دل و جمعی از مسئولین در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران در این آیین ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:در ایام سالروز عملیات کربلای پنج هستیم ویاد و خاطره همه شهدای عزیزمان را گرامی می داریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم افزود:سردار سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و با نابودی داعش چشم فتنه را کور کرد ،امروز مکتب ولایتمداری و دفاع از محرومین از شاخصه های بارز مکتب حاج قاسم است که دشمن را به ستوه آورده است.
 
نورایی نسب تصریح کرد:سردار سلیمانی برای رضای خداوند کار کردند و جانفشانی ها برای عزت اسلام و انقلاب انجام دادند و امروز خون سردار سلیمانی درکالبد آزادی خواهان جهان جریان پیدا کرده  و دشمنان و نظام سلطه را بیش از پیش مستاصل کرده است.
 
فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران درادامه  گفت:‌از تمام کسانی که در این شهرستان درمدت خدمتم در ناحیه گچساران  فعالیت داشتند تشکر و قدردانی می کنم، با افتخار اعلام می کنم اگر کار و اقداماتی انجام گرفت به همت بسیجیان این شهرستان بود و بنده خادمی بیش نبودم.
 
وی افزود:بنده بر دستان همه بسیجیان شهرستان گچساران بوسه می زنم که در تمامی عرصه ها پای کار بودند،از همه اقشار مردم که در تمامی مراسمات و راهپیمایی ها و... حضور حماسی خلق کردند نیزسپاسگذارم.
 
فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران گفت:قبل از انقلاب در ۱۹آبانماه مردم این شهرستان هفت شهید والامقام را تقدیم انقلاب کردند و هر روز مردم ولایتمدار گچساران بالنده تر از همیشه در عرصه های انقلاب حاضر هستند.
 
وی افزود:افتخارمان این است که این لباسی که به تن داریم لباس شهداست و ما کار و کردارمان بایستی در راه شهدا باشد، چرا که شهدا ارزشمندترین سرمایه خود که جانشان بود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.
 
نورایی نسب تصریح کرد:تلاش کردیم رسالتی که بردوش داشتیم در حد وسع و توان انجام بدهیم و نیز وظیفه داشتیم دینمان را به مردم ادا کنیم.
 
فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران گفت:بسیج ناحیه گچساران در بحث آتش سوزی ها، سیل ، کرونا و محرومیت زدایی با تمام وجود پای کار مردم بودند، و عزیزان بسیجی درتمامی عرصه ها تلاش های جهادی انجام دادند. 
 
وی افزود:در حوزه زیرساخت ها کارهای ارزشمندی نیز در شهرستان انجام شد، که این آمادگی امروز در بحث خدمت رسانی در این شهرستان وجود دارد و ناحیه مقاومت بسیج دراین شهرستان ۱۲هزار بسته  معیشتی به کمک بسیجیان  و با توجه به  شان مردم نیز توزیع کرد.
 
نورایی نسب تصریح کرد:از همه مسئولین دستگاه های اجرایی،ادارات،نهادها که دراین مدت کمال همکاری را با سپاه ناحیه گچساران داشتند تشکر می کنم.از همه عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه که در این مدت یار و یاور ناحیه مقاومت بسیج گچساران در تبیین ارزشهای انقلاب بودند به نوبه خود صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
 
در این آیین نیز از بسیجی یعقوب زمانی زیلایی ،دو انگشتر از طرف دفتر مکتب حاج قاسم به پاس ساخت سردیس شهید سردار سلیمانی جهت نصب درمرکز شهر گچساران اهدا شد.این سردیس از آلیاژ برنز خالص است و چندین هنرمند معروف کشور در ساختش مشارکت داشته اند.
 
در پایان این جلسه از زحمات نورایی نسب فرمانده سابق تقدیر و" باقر پسنده" به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت گچساران منصوب شد.
تصاویر را شاهد باشید
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها