نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1399 - 13:58
رئیس حوزه علمیه یاسوج با اشاره به اینکه نا امیدی سم مهلکی برای جوانان در فضای اجتماعی است از منتخبین مردم در مجلس خواست تا مجاهدانه در رفع فقر زدایی و بزه های اجتماعی پای کار بیایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اولین قسمت از ویژه برنامه گفتگوی اینترنتی ویتامین با موضوع امید و نا امیدی در جامعه،مسئولان و پازل شکوفایی جوانان و پکیج کرونایی حوزه های علمیه با حضور مدیر حضوره علمیه شهر یاسوج منتشر شد.

رئیس حوزه علمیه یاسوج در این ویژه برنامه دررابطه با امید بخشی و لزوم دغدغه مندی مسئولان در جامعه سخن گفت و ابراز داشت :امید یک باور است که انسان به خود می دهد تا با وجود تمام مشکلات و سختی های مسیر راه به هدف نهایی برسد.

وی افزود: انسان امیدوار بدنبال تعیین هدف است و می داند که در این مسیر مشکلاتی وجود دارد اما می گوید می توان با توکل به خداوند و تلاش به هدف نهایی رسید .

حجت الاسلام بهشت، فضای مجازی را مسئله ای مهم در امید بخشی عصر جدید عنوان کرد و با بیان اینکه دنیا بر محور فضای مجازی می چرخد گفت :فضای مجازی دنیایی گسترده و کوتاهی است که مخاطب می تواند در کمترین زمان هر خبری را بین صدها هزار نفر در جهان انتشار دهد .

رئیس حوزه علمیه یاسوج با تاکید بر اینکه امروز دشمن در حال تولید محتواهایی است که جوانان ما را ناامید کند،گفت: جوانانی که در جامعه آثار یأس و ناامیدی در آنها مشاهده می شود کسانی هستند که استعداد فوق العاده ای دارند اما به آنها بی توجهی می شود.

 حجت الاسلام بهشت نا امیدی را سم مهلکی برای جوانان در حوزه های اجتماعی ارزیابی کرد و در ادامه تصریح کرد :امروز در عصری هستیم که در همه علوم سرآمد دنیا هستیم اما متاسفانه عاملی مهم که باعث شد جوانان ما در حوزه اجتماعی نا امید شوند، این است که مسئولان ما به جوانان توجهی نمی کنند.

وی شناسایی طلاب توانمد در عرصه های مختلف را یک از اولویت ها ارزیابی کرد و گفت : وقتی جوانان می بینند مسئولان به فکر آنها نیستند نا امید می شوند، مسئولان باید جوابگو باشند، اگر طلاق، خودکشی و یا هر گونه بزهکاری در جامعه رخ دهد، مسئولان باید جوابگو باشند.

بهشت خاطر نشان کرد : در بحث کرونا ما طلاب در همه جای ایران در عرصه ضد عفونی، غسل اموات کرونایی که شاید گفتن آنها آسان باشد اما انسان حس می کند کسی را غسل می کند که ممکن است بیماری میت به انسان سرایت کند و بمیرد فعال هستند و همچنین در رزمایش مواسات و کمک مومنانه هم طلاب سراسر کشور پای کار هستند.

وی خطاب به منتخبین مردم در مجلس یازدهم گفت:جوانان ما با عشق و امید پای صندوق ها آمدند، ما از شما مطالبه گری می کنیم ؛دوست داریم شما مجاهدانه پای کار بیایید و آمار بزه های اجتماعی کم شود و از جامعه فقر زدایی شود.

رئیس حوزه علمیه یاسوج در پایان گفت: باید ناامیدی در جامعه از بین رود، ما پتانسیل های خوبی داریم که توجه نمایندگان به آنها چاره ساز است.

در ادامه کلیپ قسمت اول ویتامین  را مشاهده کنید:
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت