نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. ارديبهشت 1399 - 14:22
نماینده گچساران و باشت درمجلس:اميدوارم به زودي از اين سختي بگذريم و شاهد بيكار شدن هيچ كارگري نباشيم و بشود حق كارگران سخت كوش يعني سنگ زيرين آسياب را اداء كرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت در مجلس در تازه ترین پست اینستاگرامی اش در خصوص روز کارگر نوشت:بيش از يكصد و پنجاه سال است چنين روزي در دنيا را به عنوان روز كارگر ناميدند.

وی ادامه داد:آغاز يك حركت از بطن يك قشر زحمتكش براي احقاق حق خود. فراز و نشيب اين روز در دنيا نه فقط براي كارگر بلكه براي كارفرمايان و دولتها زياد بود و خواهد بود.

 تاجگردون درادامه نوشته است: امسال از آن سالهايي بود كه بواسطه مشكلات عديده اي كه در جامعه ايران و دنيا صورت گرفت اين قشر بعد از بيكاران جامعه بيش از حد تحت فشار قرار گرفتند.

وی ادامه داد:خيلي راحت نيست اين روز را تبريك گفت ولي وظيفه است به عنوان يك نماد و ارزش ماندگار ياد كرد از آناني كه در اين گردونه سخت بار مشكلات جامعه و خانواده خود را با سختي به دوش مي كشند. اميدوارم به زودي از اين سختي بگذريم و شاهد بيكار شدن هيچ كارگري نباشيم و بشود حق كارگران سخت كوش يعني سنگ زيرين آسياب را اداء كرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت