نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1398 - 19:07
همرزم شهید سلیمانی در سوریه و عراق گفت: آمریکا همین الان از کرده خود پشیمان است و فکر نمی کرد در همان روزهای اول و در حالی که پیکر سردار سلیمانی به خاک سپرده نشده بود این اتفاق برایش پیش بیاید، اگر باز هم بخواهند حرکت های مذبوحانه ای علیه این نظام اسلامی آغازکنند قطعا با پاسخ های شدیدتری مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار عوض شهابی فر از همرزمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی "عین الاسد" گفت: اتفاق بسیار بزرگی که ملت ایران اسلامی این روزها انتظارش را می کشیدند به دست توانمند پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

وی افزود:بامداد امروز انتقام سختی از آمریکایی ها بخاطر ترور شهید سلیمانی گرفته شد،روزگذشته  فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع سردار سلیمانی گفت که ما بزودی انتقام می گیریم ،سخت و محکم که این انتقام در بامداد امروز اتفاق افتاد و پایگاه چند صدمیلیون دلاری نیروی های آمریکایی (عین الاسد) که در استان الانبار عراق است مورد هدف موشک های زمین به زمین و نقطه زن سپاه پاسداران قرار گرفت.

شهابی فر در ادامه اظهارکرد:باید توجه داشت که در طول 80سال گذشته این بی سابقه ترین عملیاتی بوده که علیه اهداف و پایگاه های آمریکایی از طرف کشوری شکل گرفته است که این خود نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد:این آمادگی کامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت انجام چنین عملیات های بزرگی را نشان می دهد و با این اقدام متقابل سپاه پاسداران، خسارات سنگین مالی ، تلفات نیروی انسانی به شیطان بزرگ وارد شد و نیز انهدام  امکانات و تجهیزات را به همراه داشت که کشورهای جهان را به تعجب واداشت و آن را بخشی از قدرت دفاعی ایران به شمار آوردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس درادامه تصریح کرد:جهانیان این انتقام قاطع ایران اسلامی را به خوبی لمس کردند که ایران کشوری قدرتمند است که مقتدرانه جواب هر گونه تهدید و تجاوز دشمنان را خواهد داد ،درحقیقت این اقدام سپاه پاسداران به نوعی باعث جلوگیری از جنگ های منطقه ای و به نوعی بازدارندگی خواهد شد.

شهابی فر در ادامه افزود: وقتی دو قدرت نظامی دارای قدرت متوازن و برابر در یک منطقه قرار بگیرند باعث می شود که طرف مقابل بخاطر خسارت ، تلفات کمتر و نیز حفظ سرمایه های خودش از به وجود آمدن جنگی دیگر جلوگیری کند.

وی بیان کرد:این اقدام سپاه پاسداران یک سیلی بسیار محکم به دولتمردان آمریکایی بود و این تنها بخشی از انتقام سختی بود که ما در ارتباط با شهادت سردار سلیمانی از آمریکایی ها گرفتیم و نه همه انتقام است، ملت بزرگ ایران باید بدانند که فرزندان سپاهی این ملت در 8سال دفاع مقدس در کنار ملت ایران و گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودند و شخصیت بزرگی همچون سردار سلیمانی در این سپاه حرکت  و رشد کردند و به یک قدرت جهانی تبدیل شدند.

شهابی فر اظهار کرد:سردار سلیمانی همه قدرت های جهانی را در میدان نظامی شکست می دادند و امروز هم سربازان سردار سلیمانی و سربازان گوش به فرمان ولایت هم بی شمارند، فرماندهان قدرتمندی که می توانند هر حادثه و هر حرکت کوری که دشمن علیه ملت ما و شخصیت ها و اهداف نظامی واستراتژیک ما انجام دهد،  بلافاصله در همان موقع انتقام بگیرند و دشمن را از کرده های خود پشیمان کنند.

وی افزود:آمریکا همین الان از کرده خود پشیمان است و فکر نمی کرد در همان روزهای اول و در حالی که پیکر سردار سلیمانی به خاک سپرده نشده بود این اتفاق برایش پیش بیایدکه ما بخواهیم  اینچنین و قدرتمندانه انتقام بگیریم ، اگر باز هم دولتمردان وحشی آمریکا بخواهند حرکت های مذبوحانه ای علیه این نظام اسلامی آغازکنند قطعا با پاسخ های شدیدتری مواجه خواهند شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: با شهادت سردار سلیمانی حرکت بزرگی در دنیا آغاز شد و به نوعی موجی از وحدت و انسجام و یا همان بیداری اسلامی را رقم زده است و امروز نیز دوستان فراوانی را درکنار خود پیدا کرده ایم، این اتفاق مهم به واسطه خون سردار سلیمانی است که در میان حرکت های جهادگونه سایر ملت های آزادی خواه جوشش پیدا کرده است و در آینده ای نزدیک شاهد پیروزی های بزرگی نیز خواهیم بود.

وی افزود:امروز یک ترس و وحشت بزرگی دولتمردان و همه نیروی های آمریکایی در منطقه را فرا گرفته است و دولت آمریکا و دولت های صهیونیستی و بقیه دولت های همراه و همپیمان با انها امروز دچار یک وحشت شدیدی شده اند و به تب و لرز افتاده اند و دچار سردرگمی و ناراحتی عجیبی هستند.

شهابی فر تصریح کرد: این پیروزی بزرگ  چیزی جز خون پاک شهیدان ، خون پاک شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت نیست ،امروز نیروهای آمریکایی تروریست هستند چرا که آمریکایی ها بزرگترین فرمانده ضد تروریست در جهان را ترور کردند.

وی گفت:سردار سلیمانی بدنبال خشک کردن ریشه های تروریسم در منطقه بودند و دشمنان اقداماتی کردند که سردار سلیمانی را از میان بردارند که همچنان درخاورمیانه اهداف شومشان باقی بماند ، اما کور خوانده اند و  امروز خون پاک شهید سلیمانی به جبهه مقاومت توان و قوت داده است و در همین اولین روزها بزرگترین پایگاه شیطان بزرگ با آن همه امکانات ، بالگرد و نیروی انسانی و تجهیزات پیشرفته مورد هدف موشک های نقطه زن سپاه پاسداران قرار گرفت.

شهابی فردر ادامه گفت:همان آمریکایی که مدعی است گنبد آهنین را در سرزمین های اشغالی برای رژیم صهیونیستی بکار برده است که مدعی است هیچ پرنده ای جرات نزدیکی به اسرائیل را ندارد،اما امروز حتی نتوانستند یکی از موشک های ما را ردگیری کرده و مقابله کنند.

وی اظهارکرد:هرچند باید توجه داشت که نیروهای آمریکایی و پایگاه عین الاسد در آماده باش صد درصد به سر می بردند که همزمان هم پایگاه عین الاسد و هم آن پایگاهی که در استان اربیل عراق قرار داشتند هر دو مورد تهاجم موشکی ایران اسلامی قرار گرفت و این  انتقام عظمت ، قدرت ، شکوه و جلال را دوباره به امت اسلامی بازگرداند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت