نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1398 - 12:00
سلطانی فر گفت: امیدوارم تا پایان سال با وجود همه محدودیت هایی که وجود دارد به سقف 700پروژه برسیم، بسیاری از پروژه های بزرگی که سال ها بلاتکلیف بودند نیز یکی پس از دیگری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه سالن ورزشی روستای سرآب ننیز گچساران گفت: این سالن ورزشی که در بخش ورزش بانوان احداث شده است را در خدمت جامعه ورزش زنان این منطقه قرار می دهیم با این امید که زنان و بانوان کشور با استفاده از این امکانات و زیرساخت ها جسم و روح سالمتری داشته باشند و نسل آینده این کشور را بتوانند به خوبی پرورش دهند و خودشان هم در صحنه های مختلف ورزش کشور افتخار افرین باشند.

سلطانی فر تصریح کرد: خدا را شاکرم که در طول بیش از سه سال از دوران خدمتم در این مسئولیت، حدود 120سفر استانی داشته ام و پروژه های خیلی زیادی را علی رغم محدودیت ها و تنگناها و مشکلات و ملاحظاتی که وجود داشته توانستیم به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: سال گذشته ما در کل کشور 500پروژه را هدف گذاری کرده بودیم که به بهره برداری برسانیم خوشبختانه با تلاش همکاران در وزارت خانه و حمایت های دولت و مجلس، تاکنون 700پروژه را به بهره برداری رسانیدم.

سلطانی فر اظهارکرد: امسال هم به دلیل محدودیت جدی منابع کشور که براثر تحریم های ناجوانمردانه امریکای جنایت کار به وجود آمده ما 700پروژه را هدف گذاری کرده ایم که به بهره برداری برسانیم که در حال حاضر 330پروژه به بهره برداری رسانده ایم.

وزیر ورزش تصریح کرد: امیدوارم تا پایان سال هم با وجود همه محدودیت هایی که وجود دارد به سقف این 700پروژه برسیم، بسیاری از پروژه های بزرگی که سال ها بلاتکلیف بودند الان هم یکی پس از دیگری تکمیل و به بهره برداری می رسند.

وی گفت: خوشبختانه در این استان هم در بخش ورزش و گسترش فضای های ورزشی اتفاقات معجزه آسایی خواهد افتاد و این پروژه هایی که امروز در این شهرستان 8پروژه به بهره برداری می رسد و حدود 20 پروژه هم در دست احداث است که فقط در این شهرستان حداکثر تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سلطانی فر در ادامه اظهارکرد: همانطور که آقای تاجگردون عرض کردند ما در بخش هایی صفر بودیم و الان به شاخص های بالایی رسیدیم این حرف بسیار درست است و در خیلی از مناطق محروم کشور در دهه های گذشته فاقد کمترین امکانات ورزشی بودیم و امروز افتخار داریم که علاوه بر آقایان برای بانوان هم سالم ورزشی افتتاح کنیم.

وزیر ورزش تصریح کرد:در سطح استان هم خوشبختانه علاه بر منابع ما، منابع وزارت نفت هم بکار گرفته شد و بالاخره وزارت نفت هم بخشی از دولت است و این به عنوان دستاوردها و هدایای دولت به مردم این منطقه است.

وی افزود: با تدبیر نمایندگان مناطق مختلف ارقام بسیار خوبی به بخش گسترش فضاهای ورزشی اختصاص پیدا می کند و وجود این مکان ها شرایطی را بوجود می آورد تا در آینده شاهد خبرهای خوشی از موفقیت ورزشکاران در رویدادهای ملی و  بین المللی باشیم.

وزیر ورزش گفت: خوشبختانه در یکسال و هشت ماه گذشته ما در رویدادهای بین الملی ورزشی موفقیت های چشمگیر و منحصر به فردی را داشتیم  و در جام جهانی فوتبال روسیه در یک گروه بسیار سخت بهترین نتیجه را گرفتیم و در بازیهای جاکارتا بیشترین تعداد مدال را پس از پیروزی انقلاب کسب کردیم.

سلطانی فر تصریح کرد:در لیگ قهرمانان آسیا یکی از تیم ها به فینال رقابت ها راه یافت،در جام ملت های آسیا بعد از 14سال به نیمه نهایی رسیدیم و همینطور در رشته های مختلف رزمی در ده ها رویداد مختلف موفق شدیم که رتبه قهرمانی و مدال های رنگارنگی داشته باشیم و هفته گذشته نیز قهرمانی فرنگی کاران امید را داشتیم.

وی افزود:در بقیه رشته ها هم موفقیت های خوبی داشتیم و اینها ثمرات و اثرات هماهنگی و همدلی و احداث فضاهای ورزشی و تاکید براستعداد ها خواهد بود و خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویراحمد ما ذر بسیاری از رشته های ورزشی استعدادهای ارزشمندی داریم که خیلی امیدواریم با گشترش فضای های ورزشی شاهد حضور فرزندان این استان در تیم های ملی باشیم.

وزیر ورزش در ادامه گفت: از همه تلاش های همکاران و سایر مسئولین کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم با حمایت های خودتان از بخش ورزش کشور ،ما شاهد استمرار اجرای این پروژه ها در سال های اینده هم باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت