نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مهر 1398 - 1:02
فرشید علیزاده:در حالی که اکثر تیم های گروه و حتی کادر فنی این تیم ها،حدود ۳۰ درصد قرارداد فصل جاری خودشان را دریافت کردند به اضافه پاداش برد هایشان، اما برخی ها تاکنون به بازیکنان و دست اندرکاران تیم حتی یک تشکر خشک خالی و یا حتی یک خسته نباشیدساده نگفته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرشید علیزاده ،کاپیتان باسابقه فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص بی توجهی مسئولین به مشکلات این تیم ،گفت:بنده به عنوان کاپیتان این تیم گلایه های زیادی از مسئولین شهرم دارم، اول اینکه هیچ مسئولی تاکنون جوابگوی مشکلات تیم نبوده و یا حتی دریغ از یک خسته نباشید خشک و خالی به بازیکنان به خاطر همین حضور در صدر جدول گروه.

وی با اشاره به شکست نفتی ها مقابل مس شهر بابک در هفته چهارم رقابت ها افزود:در حقیقت ما بازیکنان چکار باید می کردیم که نکردیم! ،ما باختیم و قصد ندارم باختمان را هم توجیه کنم اما این حرف ها را چه وقتی که برنده می شدیم و چه الان که بازنده ، باید می گفتم.

علیزاده تصریح کرد:هر چند معتقدم که هواداران و مردم شهرم باید این موضوعات را بدانند که در تیم نفت و گاز گچساران چه می گذرد؟ اول خودم را مثال می زنم که از بهمن ماه سال قبل تا به الان که ۴ ماه از فصل جدید لیگ دو فوتبال می گذرد ، کمترین دریافتی نداشته ام.

کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارکرد:در حالی که اکثر تیم های گروه و حتی کادر فنی این تیم ها،حدود ۳۰ درصد قرارداد فصل جاری خودشان را دریافت کردند به اضافه پاداش برد هایشان، اما برخی ها تاکنون به بازیکنان و دست اندرکاران تیم حتی یک تشکر خشک خالی و یا حتی یک خسته نباشیدساده نگفته اند.

وی افزود:بنابراین برای تیمی که بخواهد داعیه صعود به لیگ یک را داشته باشد این روش تیم داری نیست، هنوز خستگی راه کرمانشاه تمام نشده می رسیم به بازی بعد که مسیر طولانی کرمان با اتوبوس فرا می رسد، خدا شاهد است که کادر فنی و بازیکنان تیم چه بومی ،چه غیربومی و چه دیگران از هیچ تلاشی برای سر بلندی تیم مضایقه نمی کنند و تا الان هم این موضوع با صدرنشینی درگروه اثبات شده است.

علیزاده تصریح کرد:اما باید توجه داشت که هیچ مسیری یک طرفه نیست و به طور مثال بازیکنان فصل جدید که کیفیت خود را به خوبی نشان داده اند با کمترین امکانات و تغذیه بسیار نامناسب که بارها و بارها با نامه نگاری و جلسات حضوری به مسئولان انتقال دادیم،دست و پنجه نرم می کنند.

 کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارکرد:این درحالی است که با گذشت سه ماه از فصل جدید رقابت های لیگ دو هم هیچ ترتیب اثری به مشکلات داده نشده ،پس با این شرایط چه انتظاری از بازیکن می رود که تمام توان خود را بگذارد ‌وقتی ۱۴ساعت مسافت می رود تا ۹۰ دقیقه پر فشار بازی کند و ۱۴ ساعت دوباره مسافت برمی گردد.

علیزاده گفت:هواداران خوب تیم که همه جا برای حمایت از تیم سنگ تمام گذاشتند باید در جریان مسائل و مشکلات تیم قرار بگیرید که فردا روزی گله ای از ما بازیکنان هم نداشته باشند ،اما با تمام این تفاسیر همگی هم قسم شده ایم که با تمام وجود برای سربلندی تیم شهرمان تلاش کنیم.

 وی درادمه تصریح کرد:اما اقرار می کنم که ما بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران بجز کادر فنی، سرپرست تیم ،تدارکات ،تیم پزشکی ، ترابری شرکت نفت و شما هوادارن با غیرت؛ بودن افراد دیگری را در کنارمان حس نمی کنیم!. 

وی افزود:بنده به عنوان کاپیتان تیم نفت و گاز گچساران وظیفه دانستم که این مطالب که به نوعی درد دل خودم و بازیکنان تیم است به شهروندان منتقل کنم که بدانند که این تیم ازآن شهر شماست.

کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارکرد:در آخر از همه و همه ،چه مسئول و چه غیر مسئول؛ خواهش دارم که اگر واقعا به دنبال این هستید که امسال به حضور سه ساله در پلی اف و لیگ دو پایان دهید و نهایتا تیم به لیگ یک صعود کند پس دست به دست هم دهیم که امسال سال صعود نفت  وگاز گچساران باشد که امیدوارم در آینده درد دل های جدیدی نشنوید.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران باکسب سه پیروزی و یک شکست  با 9 امتیاز همچنان با اقتدار در صدر جدول گروه دوم این رقابت ها حضور دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها