نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1398 - 7:40
سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: تمام تلاش تیم نفت و گاز گچساران کسب سه امتیاز در همه دیدارها ست و بطور حتم به دنبال ادامه همین روند هستیم و بدلیل شرایط میزبانی محکوم به کسب پیروزی و ادامه صدرنشینی در گروه خودهستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یوسف نادریان،سرمربی نفت و گاز گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار با تیم "ملی حفاری اهواز" ،گفت:با دیدن فیلم های دو بازی گذشته تیم "حفاری اهواز" ، توانستیم این تیم را آنالیز کنیم و به شناخت نسبی از سبک این تیم دست پیدا کنیم.

وی افزود: تیم "ملی حفاری" بازی نخست خود در خانه حریف را با پیروزی پشت سر گذاشته و امیدوارم که با ارائه یک بازی مورد پسند ضمن کنترل نقاط قوت حریف ، بتوانیم از ضعف های آنها نهایت استفاده را داشته باشیم تا سه امتیاز این دیدار را به اندوخته های خود اضافه کنیم.

نادریان درادامه  در خصوص استراتژی تیم حریف مقابل نفتی های گچساران ،اظهارکرد:به احتمال فراوان تیم ملی حفاری با تعداد نفرات زیاد در زمین خودی به دفاع خواهد پرداخت و بیشتر سعی در استفاده از فرصت های ضد حمله دارد و ما هم راهکارهای مختلفی را در تمرینات تدارک دیده ایم تا ضمن جلوگیری برنامه های حریف ، از فرصت های که بدست می آوریم نیز به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تمام تلاش تیم نفت و گاز گچساران کسب سه امتیاز در همه بازیها است و بطور حتم بدنبال ادامه همین روند هستیم و بدلیل شرایط میزبانی محکوم به کسب پیروزی و ادامه صدرنشینی هستیم.

وی حضور هواداران را در دیدار روز سه شنبه بسیار مهم دبرشمرد و گفت : امیدوارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند تا در هر بازی که حکم فینال را برای تیم نفت دارد با دست پر به اتمام برسانیم تا در رسیدن به اهدافمان موفق عمل کنیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران نیز در ادامه در خصوص وضعیت تیم های حاضر در این گروه اظهار کرد : نتایج تیم ها در دو هفته اخیر نشان از کیفیت بالای تمامی تیم ها دارد و برای همه تیم ها شرایط سختی است و معتقدم اکثر مدعیان در این گروه وجود دارند که به نوعی بی سابقه است.

سرمربی نفت و گاز گچساران افزود: تیم نفت و گاز گچساران به همه حریفان خود احترام می گذارد و در هر بازی با حداکثر توان بازی خواهیم کرد.

نادریان در خصوص جذب بازیکن جدید برای تیمش گفت : درصورتیکه بودجه تیم اجازه دهد  تنها خواهان بازیکنان با کیفیت بالا که در عملکرد تیم تاثیر گذار باشند هستیم و اما بدلیل مسائل مالی و میزان بودجه باشگاه ، فکر نمی کنم تا پایان نیم فصل اول بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: برای این دیدار محروم و مصدومی نداریم و شرایط روحی و روانی تیم بسیار ایده آل است و تیم شاداب است و با کمک هواداران خونگرم شهرمان که حامی همیشگی تیم هستند می توانیم این دیدار را با پیروزی به اتمام برسانیم.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

تیم های کارون اروند خرمشهر،نماینده بجنورد،فولادنوین اهواز،شهید قندی یزد،والان کامیاران،خیبر خرم آباد،شهرداری فومن،شهرداری همدان،کاسپین قزوین،مس نوین کرمان،پرسپولیس گناوه،استقلال ملاثانی،شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران نیز در گروه نخست این رقابت ها حضور دارند.

گفتنی است نفتی های گچساران عصر امروز در هفته سوم این رقابت ها میزبان تیم "ملی حفاری اهواز" خواهند بود،تیم نفت و گاز گچساران در هفته اول این رقابت با نتیجه دو بریک شهدای بابلسر و در هفته دوم نیز با  همین نتیجه تیم بعثت کرمانشاه را شکست داد و با 6 امتیاز همچنان در صدر گروه دوم این رقابت ها حضور دارد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها