نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. شهريور 1398 - 16:14
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران:امروز عنوان می کنند که مسئولین این شهر کمک 4میلیاردی به ورزش کرده اند ،اما تنها یک میلیارد و 300میلیون تومان از این بودجه را به تیم نفت و گاز اختصاص دادند ،تنها هم هزینه فوتبال نیست و مردم باید بدانند که با سختی بهترین نفرات را جذب کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یوسف نادریان ،سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت تیمش، گفت:امروز عنوان می کنند که مسئولین این شهر کمک 4میلیاردی به ورزش کرده اند ،اما تنها یک میلیارد و 300میلیون تومان از این بودجه را به تیم نفت و گاز اختصاص دادند ،تنها هم هزینه فوتبال نیست و مردم باید بدانند که با سختی بهترین نفرات را جذب کردیم.

وی افزود:یک سری مشکلات داریم که باید مسئولین مرتفع کنند، مشکلات خوابگاه ،غذا،آب ، سرویس ایاب و ذهاب تیم و دیگر مشکلات که باید حل بشوند،خواهش می کنم از مسئولین که صاحب اصلی این تیم مردم هستند و اگر  یک مقدار به فکر این تیم باشند خیلی از  مشکلات حل می شوند.

نادریان تصریح کرد:دست تنها هستیم و با دست تنها بودن هم هیچ کاری هم نمی شود انجام داد، و اگر مسئولین کمک نکنند هیچ کاری نمی توانیم انجام بدهیم ،تا الان سکوت کردم که آرامش در تیمم باشد؛ اما دیگر نمی شود با این وضعیت تحمل کرد ،واقعا سخت است پس مسئولین به فکر تیم باشند.

در ادامه این گفت و گو را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها