نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مرداد 1398 - 14:45
امام جمعه گچساران گفت: امروز هم استان عزادار است و بلکه جهان اسلام عزادار است، مرحوم "آیت الله آمیراحمد تقوی" به تمامه دنیا را سه طلاقه کرده و به تمامه به زخارف دنیا و این عالم بزرگ پشت و پا زده بودند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:فردا 26مردادماه میلاد مبارک امام هادی علیه السلام است و به همه عزیزان این روز بزرگ را تبریک عرض می کنم،ائمه اطهار علیهم السلام خلیفه الله و همه کاره خداوند هستند وخداوند اختیار تام به آنها عطا کرده اند.

وی افزود:26مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهمن اسلامی است،این روز بسیار بزرگ است و حضرت آقا فرمودند که این کشور همیشه به رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس به خصوص به خانواده های معظم شهداء،جانبازان و آزادگان سرفراز مدیون است.

حجازی اظهارکرد:ما و همه نسل های آینده همیشه مدیون رشادت های این عزیزان هستیم و باید حواسمان هم جمع باشد ،عزت این ملت و مملکت بعد از عنایت پروردگار مرهون خدمات  شهداء،جانبازان،ایثارگران و آزادگان است.

امام جمعه گچساران گفت:درآستانه عید بزرگ غدیرخم قرار داریم و این روز بزرگ را تبریک عرض می کنم ، مقام معظم رهبری فرمودند که این عید از همه اعیاد دیگر اسلامی بالاتر ، پرمغتر و تاثیر این عید از باقی اعیاد هم بیشتر است، چرا که تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و حکومت در این حادثه غدیر معین شد؛ و ویژه برنامه های مطلوبی برای این روز بزرگ در این شهرستان تدارک دیده شده است.

وی درادامه تصریح کرد: چهارشنبه 30مردادماه سالروز به آتش کشیدن مسجد اقصی در سال 1969میلادی توسط صهیونیست هاست و این روز هم روز جهانی مسجد نام گرفته است،پیامبر اکرم (ص)می فرمایند که هیچ روزی نیست الا اینکه ملک و فرشته ای به اهل قبرستان خطاب می کند غبطه از چه کسانی می خورید؟ ،که می گویند از اهل مساجد.

حجازی درادامه افزود:31مردادماه نیز روز صنعت دفاعی است که از برون دشمن می خواهد که ایران از قدرت دفاعی اش دست بردارد و به نوعی برده آنها شود ،اما مقام معظم رهبری می فرمایند در خصوص ابزارهای دفاعی کشور و هر آنچه که اقتدار ملی کشور را تامین می کند هیچ گونه چانه زنی و معامله ای با دشمن نداریم و راه اقتدار و پیشرفت را با اقتدار به پیش خواهیم برد.

امام جمعه گچساران افزود:امروز هم استان عزادار است و بلکه اسلام عزادار است،ارتحال جانسوز عالم عامل عارف، مرحوم "آیت الله آمیراحمد تقوی" رضوان الله تعالی علیه را به همه مومنین و مومنات تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

وی اظهارکرد:این شخصیت معنوی بزرگ به تمامه دنیا را سه طلاقه کرده بودند و به تمامه به دنیا و زخارف دنیا این عالم بزرگ پشت و پا زده بود و عصر امروز نیز پیکر مطهر این عالم وارسته از جلوی سپاه ناحیه دهدشت تشییع می شود و در میدان مرکزی این شهر نیز اقامه نماز خواهد شد.

حجازی تصریح کرد:ان شاءالله خداوند به همه ما توفیق دهد که راه علما که راه ائمه اطهار علیهم السلام و انبیاء الهی هستند را به نحو احسن بشناسیم و ادامه دهیم و در قیامت همراه با این علما با ائمه اطهار(ع)محشور بشویم.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت