نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مرداد 1398 - 16:07
شهردار سابق گچساران:تا قبل از به پایان رسیدن فرصتها در راستای نیل به اجماع آمادگی خود را جهت حضور در آن جمع و هر جمع فرهیخته دیگری در راستای بیان دیدگاه اعلام می‌نمایم. حسن ختام عرائضم را با این جمله به پایان می‌رسانم، آب رفته به جوی باز نخواهد گشت، بنابراین فرصتها را به غنیمت شمریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردلان زینل‌زاده ،شهردار سابق گچساران و کاندیدای دور آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  در نامه‌ای به" نادر گرامی" دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب درباشت، نوشت.

برادر گرامی جناب حاج نادر گرامی
دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب شهرستان باشت
 احتراماً عطف به پیشنهاد اخیر احدی از کاندیداهای محترم یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم اجماع و پاسخ مثبت سایر کاندیداهای محترم در این خصوص، متاسفانه تاکنون هیچ گونه بازخورد عملی مثبتی در این خصوص مشاهده نشده و موضوع کما فی سابق صرفاً در حد شعار محوری باقی مانده است.

 هر چند اینجانب و جمع یاران علی رغم تبعیت عملی از اجماع، فعالیت خود را در چارچوب قوانین مترتب بر انتخابات معطل ننموده‌ایم اما به اطلاع جنابعالی به عنوان نیروی فرهیخته و سایر اعضای محترم آن شورا در شهرستان باشت و سایر عزیزان در شهرستان گچساران می‌رساند ادامه شرایط بلاتکلیفی فعلی و سپردن اوضاع به اگرها و مگرها، بایدها و نبایدها، شایدها و نشایدها، لغزیدن احتمالی پای رقبا و کناره گیری آنان از رقابت، علاوه بر این که به لحاظ انسانی و اخلاقی امری است ناپسند، حکایت از کم بضاعتی جمعی دارد در ابعاد گوناگون که خروجی این مدل صرفاً روزمرگی است و در پایان هیچ برای همگان.

 لذا با توجه به اینکه اولین گام در هر گونه تصمیم گیری و اجماع مستلزم شناخت کامل در ابعاد مختلف از کاندیداها می‌باشد، پیشنهاد می‌گردد جنابعالی و سایر اعضای محترم شورای هماهنگی در شهرستان باشت مساعدت لازم جهت برگزاری نشست های دوره‌ای با حضور تمامی کاندیداهای محترم را فراهم، تا ضمن ارائه دیدگاه کاندیداها در خصوص انتخابات و مهمتر از آن فرداهای پس از انتخابات و جهت رفع مسائل و مشکلات موجود در رویکردهای اجرایی ملی و محلی و آگاهی از برنامه و نظرات کاندیداها در این ارتباط و راهکارهای عملی و شفاف سازی لازم به طریقتی علمی و شدنی بیان گردد، تا مهمترین رکن دموکراسی در انتخابات یعنی شناخت برای اعضای محترم آن شورا و انشاالله در آتیه برای همگان میسور گشته و از استیلای دیدگاههای دگم سلیقه محوری، قرابتی و قومیتی که قطعاً زوال همگانی در آن است ممانعت تا بالندگی انتخاباتی و زمینه شور توام باشعور انتخاباتی فراهم آید.

 در انتها اینکه تا قبل از به پایان رسیدن فرصتها در راستای نیل به اجماع آمادگی خود را جهت حضور در آن جمع و هر جمع فرهیخته دیگری در راستای بیان دیدگاه اعلام می‌نمایم. حسن ختام عرائضم را با این جمله به پایان می‌رسانم، آب رفته به جوی باز نخواهد گشت، بنابراین فرصتها را به غنیمت شمریم.
 با تشکر
  اردلان زینل زاده

دیدگاه‌ها

با سلام برادر زینل زاده این بار سنگین بر دوش شما نمی نشیند خود را خسته نکنید و آب رفته در یک سال نیست آب رفته در سالهای سال شناخت و تعهد و وفاداری و صداقت و یکدلی و شناخت عامه و قاطبه مردم است .شما از یک راه دوز و کلک به جایگاه شهرداری رسیدید و سپس با واسطه جعفری و حسینی به استان مشرف شدید و پایان کار شما در شهرداری غارت شده پایان یافته تلقی می گردد .اگر ریال و دلار دارید فکر مردم را نمی توان با دلار خرید و تاجگردون ها هم در این راه سخت به تکاپو افتاده اند کار بر شما و ایشان بسیار سخت است چرا که به قول های تان پایبند نیستی و نبودید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها