نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. فروردين 1398 - 9:36
مدیرعامل نفت و گازگچساران گفت: منطق مدیریت حکم می کند پروژه ای که در این شرایط دشوار میلیاردها ریال اعتبار تخصیص یافته است نبایستی به علت موانع کوچکی که هزینه های جزیی دارند دچارتوقف و یا اختلال شودو هر روز وقفه در این پروژه خسارات سنگینی را به بیت المال تحمیل می کند و بنابراین وظیفه همه ماست که از این خسارات جلوگیری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی ،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از پروژه جاده گچساران به باباکلان،گفت: همانگونه که نفت تاکنون در توسعه شهرستان و ایجاد زیرساخت ها پیشگام بوده ، در این پروژه هم تمام توان خود را برای تداوم کار و بهره برداری هر چه زودتر از آن به کار گرفته و کماکان هم برای رفع مشکلات باقیمانده همکاری خواهد کرد.

وی درادامه با اشاره به  تلاش های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس بخاطر تامین اعتبارات مورد نیاز دو جاده ترانزیتی گچساران-باباکلان و گچساران- گناوه ،افزود: همه ما وظیفه داریم برای بهره برداری هر چه سریعتر عموم مردم از این دو محور که نقش بسیار تعیین کننده ای در کاهش حوادث و هزینه های عمومی و افزایش رفاه آحاد مردم خواهد داشت ، به صورت جدی پای کار باشیم. 


مدیرعامل نفت و گازگچساران تصریح کرد: منطق مدیریت حکم می کند برای پروژه ای که در این شرایط دشوار میلیاردها ریال اعتبار تخصیص یافته است نبایستی به علت موانع کوچکی که هزینه های جزیی دارند دچارتوقف و یا اختلال شودو هر روز وقفه در این پروژه خسارات سنگینی را به بیت المال تحمیل می کند و بنابراین وظیفه همه ماست که از این خسارات جلوگیری کنیم.

صیدالی درادامه خطاب به همکاران خود که در این پروژه مسئولیت دارند تاکید کرد که در کمترین زمان ممکن برای رفع موانع اقدام کنند و از پیمانکاران و مجریان پروژه هم خواست که حداکثر توان خود را برای ادامه عملیات اجرایی به کار گیرند. 

وی درادامه با اشاره به برنامه آبگیری سد چم شیر در زمستان امسال گفت: با آبگیری سد بخشی از جاده فعلی مورد استفاده برای تردد به باباکلان و امامزاده بی بی حکیمه(س) به زیر آب رفته و مسدود خواهد شد و همین امر می طلبد که روند اجرایی جاده در دست بهسازی بدون وقفه تداوم یابد. 
در این بازدید وجود چند رشته خط لوله مربوط به شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مسیر جاده به عنوان موانع اجرایی مطرح شدند و راهکارهای عملیاتی فوری برای جابجایی آنها ارائه شد. 

اصلاح ، بهسازی و رفع مشکلات ایمنی دو جاده مواصلاتی بسبار مهم گچساران به بندر گناوه و گچساران به باباکلان از مرداد ماه سال ۹۶ آغاز شده و بخش عظیمی از اعتبارات مورد نیاز آنها از طریق وزارت نفت تقبل و تامین شده و عملیات اجرایی آنها توسط راه و شهرسازی و نظارت بر حسن انجام کار از سوی امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در دست انجام است.

گفتنی است مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به همراه فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان شرکت و شهرستان از جاده گچساران به باباکلان بازدید و از نزدیک مشکلات اجرایی این پروژه بسیار مهم را بررسی کردندکه در این بازدید موانع اجرایی پروژه از سوی پیمانکاران و مجریان مطرح و برای رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها