نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1397 - 13:57
مدیرعامل نفت و گاز گچساران گفت: عملیات اجرایی تعمیر پل منطقه دژسلیمان این شهرستان که بر اثر بارندگی های اخیر تخریب شده بود آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت: عملیات تعمیر پل جاده دژسلیمان حدود  ۲ ماه به طول خواهد انجامید.

وی افزود:این حلقه پل از اهمیت بسیاری در منطقه نفتی گچساران برخوردار است که  پس از تخریب ، شرکت نفت و گازگچساران  در سریعترین زمان جاده جایگزینی را در کنار این پل احداث کرد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران اظهار کرد:طرح جدید تعریض جاده دژسلیمان این شهرستان توسط اداره راه و شهرسازی در دست اقدام است.

صیدالی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود این پل خارج از برنامه و زودتر ساخته شود اما به دلیل مشکلات ناشی از سیلاب های اخیر مدیریت شرکت نفت وگاز گچساران با گرفتن پیمانکار بازسازی پل قدیمی را شروع کرد.

وی گفت: پل کنارگذر نیز بصورت آب نما ساخته می شود تا در بارندگی های بعدی مشکلی ایجاد نشود.

گفتنی است پل دژسلیمان برروی جاده دژسلیمان در جنوب گچساران ساخته شده بود که در بارندگی سیا آسای اخیر تخریب شدو موجب بسته شدن جاده ارتباطی گچساران به بنادر جنوبی شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها