نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مهر 1395 - 10:21
چهارمین روز کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با عنوان یادواره شهدای زن استان با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مصلی امام خمینی یاسوج آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،چهارمین روز از کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و  خانم اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور و سرکار خانم کاتب از همرزمان شهید بروجردی و متوسلیان، فرمانده سپاه فتح استان، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و هم اینک نیز ادامه دارد.

 سخنران چهارمین روز این کنگره عظیم با عنوان یادواره شهدای زن این استان سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین است.

 
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:مراسم اختتامیه پنجمین روز کنگره عظیم سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نخستین کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را سرآغاز تحول معنوی برای ترویج بیش از پیش روحیه ایثار و شهادت در این استان ولایتمدار و سراسر شیعه دانست و گفت: اقدام های مهم و دستاوردهای بزرگی تاکنون در سایه این کنگره و در حوزه دفاع مقدس به دست آمده است.

بوعلی زمان شروع برنامه ها را نیز از ساعت 8:30 تا پیش از اذان ظهر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) یاسوج ذکر کرد.

کهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دفاع مقدس 1880 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 317 آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

نخستین کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه وبویراحمد از 11 مهر آغاز و تا 15 در مصلی امام خمینی یاسوج ادامه دارد.

انتهای پیام/200

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها