نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. ارديبهشت 1395 - 13:02
عبدالله نادری
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران:
مصادره اموال ایران نشان‌ از ضعف دستگاه دیپلماسی است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت: مصادره دارایی‌های ایران توسط دولت آمریکا نشان‌دهنده ضعف دستگاه دیپلماسی کشور است و خروجی این اتفاق تلنگریست برای افرادی که داعیه دار رابطه و گفتمان با آمریکا هستند.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالله نادری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در خصوص غارت 2 میلیاردی اموال بلوکه شده ایران توسط آمریکا،گفت:آمریکایی ها امتحان خود را خیلی وقت پیش پس داده اند،نظامی که مجموعه ای است از جنگ طلبی ،خیانت و نسل کشی.

 

وی افزود:متاسفانه دولتمردان ما به جای تکیه بر اقتصاد درون زا و استفاده از ظرفیت های بی نظیر درونی ،اقتصاد کشور را وابسته به سازش با شیطان بزرگ می داند.

 

نادری تصریح کرد:این درحالی که رهبر انقلاب و دلسوزان نظام بارها دولت و دستگاه دیپلماسی کشور را به اتخاذ مواضعی مستحکم و عزتمندانه به دور از مسامحه و انفعال در مقابل آمریکا و ایادی آن توصیه کرده اند.

 

برجام بیشتر شبیه یک رویا بود

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به وعده های دولت در خصوص برجام  گفت:برجام نیز همانند قول صد روزه حل مشکلات اقتصادی ،بیشتر شبیه یک رویابود چراکه نشستن بر میز مذاکره ای که یکطرف آن آمریکای غارتگر است آب در هاون کوبیدن است.

 

وی افزود:اینکه پس از سه ماه از اجرای برجام،مسولان ما همچنان درصدد خواهش و چانه زنی برای عمل کردن آمریکا به تعهداتش باشند مورد پذیرش ملت نیست.

 

رعایت نشدن خطوط قرمز در برجام

 

نادری تصریح کرد:وارد شدن به مذاکراتی بی سرانجام،رعایت نکردن خطوط قرمز دربرجام،تسامح و تساهل در شرایط پسابرجام،همه و همه دست به دست هم داده تا دولتمردان آمریکایی شمشیر را از رو بسته و دست به دزدی اموال بلوکه شده ایران با دلایلی واهی بزنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی گچساران با اشاره به تداوم بدعهدی‌های دولتمردان آمریکا،گفت:غارتی کم سابقه که بدون جنگ و خونریزی و در شرایطی کاملا مهیا صورت گرفته که این چنین دست درازی به اموال ملت ایران،ستمی بس ناجوانمردانه است.

 

دولت با قدرت از حقوق ملت دفاع کند

 

وی با تاکیدبر اینکه دولت بایدبا قدرت از حقوق ملت دفاع کند ودولتمردان ما نباید اجازه دهند که آمریکا همچنان به اقدامات ظالمانه اش علیه ایران ادامه دهد،افزود:آمریکایی ها بارها ثابت کرده اند که  پاسخ کوچکترین رفتار منفعلانه را با خیانت و غارت جواب می دهند که اگر پاسخ قاطعی نگرفتند همچنان این روند را ادامه خواهند داد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران تصریح کرد: مصادره دارایی‌های ایران توسط دولت آمریکا نشان‌دهنده ضعف دستگاه دیپلماسی کشوراست و خروجی این اتفاق تلنگریست برای افرادی که داعیه دار رابطه و گفتمان با آمریکا هستند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها