نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. تير 1395 - 19:28
برخی در تلاشند با خالی کردن زیر پای افشارزاده گزینه خود را به عنوان مدیرعامل آبی‌ها انتخاب کنند. این درحالی است که گزینه مد نظر آنها ضعیف‌تر از سرپرست فعلی است و دردی را دوا نخواهد کرد.
به گزارش آفتاب جنوب،ماجرای انتخاب مدیر عامل به جای سرپرست برای استقلال و پرسپولیس وارد کشمکش‌های زیر پوستی در هر دو باشگاه شده است. کشمکشی که به نظر می‌رسد از وزیر و معاونانش شروع می‌شود تا جایی که یکی از این دو دستور و تذکر برای انتخاب مدیر می‌دهد و دیگری شاید به این دلیل که دوست ندارد چیزی در این دو باشگاه عوض شود مدعی است که اصلا نمی‌توان  مدیر انتخاب کرد چون این دو باشگاه زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی هستند و به وزارت ورزش عودت داده نشده اند.



با این وجود به نظر می‌رسد شرایط طاهری با ثبات‌تر از افشارزاده است و شاید اگر کار به انتخاب مدیر عامل هم برسد طاهری انتخاب اول باشد اما در استقلال  جریان های موازی زیادی وجود دارند که می‌خواهند مدیر عامل را انتخاب کنند.



افشارزاده دست به مهره شد

خود افشارزاده مدیر کهنه کاری است و البته تلاش های زیادی انجام داده تا نظر وزیر را که نسبت به خودش منفی شده عوض کند. از نامه ها و تقدیر ها بگیرید تا برسید به تعریف و تمجیدها و لابی های با کانال‌های باقی مانده در حوزه وزارت.



افشارزاده امیدوار است که در سال سوم حضورش در استقلال جام ببرد و در آخرین سال‌های مدیریتش در ورزش با کارنامه قهرمانی از استقلال همراه شود. او برای نیل به این هدف امسال تلاش بیشتری انجام داده اگر چه همچنان به نظر می‌رسد حوزه قدرت زیردستانش بیش از اندازه است.



با این وجود اما همانطور که در گزارشی دیگر در خبر گزاری مهر این موضوع به نگارش درآمد، برخی مدیران میانی استقلال در حال خالی کردن زیر پای افشارزاده هستند که شاید تغییرات اخیر مدیریتی در استقلال و دو حکم اخیری که افشارزاده ابلاغ کرد در راستای مقاومت این مدیر و دست به مهره شدن او در این شطرنج باشد.



او در ابتدا مدیر روابط عمومی اش را عوض کرد تا حوزه اخبار در باشگاه استقلال و حوزه ارتباط با وزیر و سایت باشگاه را بیشتر در اختیار خود بگیرد. حرکت آخر هم کنار گذاشتن حسن روشنی بود که چه بیرون از باشگاه باشد چه درون باشگاه به هر حال با انتقادهایش موجب تضعیف مدیر عامل است. افشارزاده اقدام های دیگری را هم در دست بررسی دارد تا این شطرنج را به سود خود تمام کند و مدیر عامل شود اما تا این لحظه وزیر چراغ سبز نشان نداده است.



هیات مدیره در انتظار، صادقی در لیست

نکته اینجاست که فعلا هیات مدیره قانونی نیست و تنها ۴ نفر در آن عضویت دارند و باید حداقل یک نفر دیگر به این تعداد اضافه شود تا با پنج نفر بتوان مدیر عامل انتخاب کرد و البته معرفی این نفر پنجم مهمترین معرفی در صفحه شطرنج برای فتح مدیر عاملی استقلال  خواهد بود چرا که در نهایت نظر شخص وزیر با انتخاب نفر پنجم مشخص خواهد شد.



حالا چند گروه در حال تلاش هستند تا وزیر نفر پنجم را با نظر آنها معرفی کند. گروه اول مدیران میانی هستند که برخی از آنها به وزیر نزدیکند و هنوز روی او نفوذ دارند حتی آنها که از باشگاه جدا شده اند. گروه دوم جهانیان است که ظاهرا صاحب نفوذ ترین و امین ترین فرد در مجموعه استقلال به وزیر است.



در این سو حتی سرمربی این تیم هم دوست دارد مدیر آینده با او مشکل نداشته باشد و ظاهرا جهانیان نظرش روی رضا صادقپور است، کارنامه صادقپور این است:



- مشاورمدیرعامل باشگاه استقلال تهران

- مدیریت تیم فوتسال استقلال تهران

- مشاوراقتصادی معاون توسعه وعمران باشگاه استقلال تهران

- دبیرکمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

- رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

- مشاورومسئول طرح وبرنامه ریزی وافتصادی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

- معاون توسعه وعمران باشگاه استقلال تهران

- مقام اول مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور باتیم فوتسال استقلال تهران ۱۳۷۸

- مقام اول مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور باتیم فوتسال استقلال تهران ۱۳۷۹

- نایب قهرمان مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور باتیم فوتسال استقلال تهران



البته صادقپور سال گذشته با راه آهن به دسته اول هم سقوط کرد تا کارنامه اش نه خوب و نه بد باشد. در واقع هم قابل دفاع است و هم قابل انتقاد بستگی دارد از کدام زاویه به آن نگاه کنید.



افشارزاده هم البته بیکار نیست او رای دو عضو هیات مدیره را دارد  در حالی که دو عضو دیگر نظرشان  افشارزاده نیست و به گزینه های دیگر از جمله صادق پور فکر می کنند.



تلاش مدیران میانی

از اینطرف در حالی که به قول سجادی معاون وزیر برای انتخاب مدیر عامل به سرخابی ها تذکر هم داده شده است اما به دلیل عدم توفیق طرفین این شطرنج در کسب آرای لازم به دلیل زوج بودن نفرات هیات مدیره، جلسات این هیات پی در پی توسط طرفینی که هنوز به برتری عددی نرسیده اند لغو می‌شود.



 به هر حال فعلا افشارزاده هنوز تسلیم نشده و مهره ها به شدت در استقلال می کوشند تا نتیجه را به سود خود عوض کنند باید دید افشارزاده باوجود تلاش زیاد برای مدیر عامل شدن در استقلال می ماند یا گزینه ای مثل صادقپور که در تنها تجربه مدیرعاملی اش به دسته اول سقوط کرده به جای او خواهد نشست؟



 باید دید تلاش مدیران میانی داخلی برای کنار زدن افشارزاده به کجا می رسد؟ همانها که حکم‌شان را از خود این مدیر دریافت کرده اند؟ و البته تلاش های خارجی هم برای مدیر عامل کردن قریب وجود دارد که با موافقت وزیر مواجه نشده است.
 
منبع: مهر

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها