نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1394 - 14:53
فرستاده ویژه سازمان ملل اعلام کرد برگه‌های قیمت برده‌های جنسی داعش در گوشه و کنار عراق و سوریه به وفور یافت می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب,

زی نیوز؛ “زینب بانگورا،” فرستاده ویژه سازمان ملل در امور خشونت جنسی، به عراق سفر کرد تا از وضع زنان و کودکان این کشور گزارشی تهیه کند. وی نسبت به وضع بد زنان اسیر شده به دست داعش هشدار داد و گفت زندگی همه آنها در معرض خطر جدی است.
 
فرستاده ویژه سازمان ملل درباره سفر خود به عراق گفت: تمام ماه آوریل ( فروردین) را در عراق گذراندم و با وضع نابسامان زنان و کودکان اسیر شده به دست داعش مواجه شدم. زنان و دختران ایزدی بدترین سرنوشت را نزد داعش دارند. در گوشه و کنار شهر می‌توانید فهرستی از قیمت برده‌های جنسی را پیدا کنید. اعضای داعش برای خرید این برده‌های جنسی در اولویت قرار دارند. سپس ثروتمندانی از کشورهای همسایه برده‌های باقیمانده را خریداری می‌کنند.
 
این مقام سازمان ملل در ادامه گفت: قیمت زنان و کودکان با یکدیگر متفاوت است. کودکان کم سن و سال که گاهی سن آنها از یک سال فراتر نمی‌رود بیشترین قیمت را دارند. دختران بالای ۲۰ سال برده‌های جنسی ارزان‌تری هستند. معمولا قیمت دختران و پسران یک تا ۹ سال با یکدیگر برابر است و ۱۶۵ دلار معامله می‌شوند. دخترانی با سن بالاتر معمولا ۱۲۴ دلار قیمت دارند. داعش در برخی موارد برای آزادی کودکان ربوده شده از خانواده‌هایشان چند هزار دلار باج می‌گیرد تا اجازه دهد این دختران و پسران نزد والدین خود برگردند.
 
اوضاع در سوریه نیز به همین شکل است. گاهی در بازار برده فروشان دختری را به ۵ یا ۶ خریدار مختلف می‌فروشند. بر اساس آمار سازمان ملل، بیش از ۵۰۰۰ زن و کودک بوسیله داعش ربوده و برده جنسی شده‌اند. این زنان اغلب از اهالی ایزدی هستند که داعش در ازای دریافت پول آنها را در اختیار نظامیان خود قرار می‌دهد.
dustaan.com-فهرست قیمت برده‌های جنسی داعش عراق و سوریهdustaan.com-فهرست قیمت برده‌های جنسی داعش عراق و سوریه۱dustaan.com-فهرست قیمت برده‌های جنسی داعش عراق و سوریه۲

 

عکس/ فهرست قیمت برده‌های جنسی داعش عراق و سوریه!

عکس/ فهرست قیمت برده‌های جنسی داعش عراق و سوریه!

 
 

دیدگاه‌ها

هـــشــــدار!!هـــشـــدار.....قدرتهای بزرگ میروند تا با استفاده از ایزدیها یک اسرائیل دیگر و بدتر در منظقه ایجاد کنند . تحت عنوان ستمی که بر این قوم رفته و نسل کشی که از آنها شده ، آنها را ببرند زیر حمایت سازمان ملل و بقول خودشان جامعه جهانی ، و یک دولت بدتر از اسرائیل در اینجا تاسیس کنند . اسرائیل دولتی جعلی بود که مردمانی را از جاهای دیگر آورده بودند و این حرف دقیق بود اما اینجا ایزدی ها از قدیم ساکن بوده اند ....خدا کند که جهان اسلام بیدار باشد ..

نظرات کاربران

تازه های سایت