نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1394 - 9:52
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:امروزانقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای عزیز و سرافراز، در جهان امروز عزت آفرین شده است و بی شک تا زمانی که نام و یاد شهداء در کشور طنین انداز است عزت، امنیت، استقلال و آزادی کشور تضمین خواهد بود.

سرهنگ جهانگیر انصاری  فرمانده سپاه ناحیه گچساران عصر روز گذشته در مراسم شبی با شهدای گمنام در مسجد شهیدان گچساران در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان فضایل و ویژگیهای اخلاقی شهداء، اشاره کرد و گفت:آفرین بر شهدای عزیزی که به فرمان امام و رهبر خود لبیک گفتند و بر این لبیک تا لحظه شهادت پایداری کردند.

 

وی با بیان اینکه شهدا جان پاک خود را برای دفاع از مردم و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی فدا کردند و همه باید قدردان این پایمردی و ایثارگری باشند،افزود:امروزانقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای عزیز و سرافراز، در جهان امروز عزت آفرین شده است و بی شک تا زمانی که نام و یاد شهداء در کشور طنین انداز است عزت، امنیت، استقلال و آزادی کشور تضمین خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه حماسه هاو جانفشانی های شهداء هدایت گر بشریت به سوی تمام خوبی هاست، تصریح کرد: شهیدان سرافرازترین و پاکباخته ترین عاشقان الهی هستندکه روزگار اوج  عظمت و درخشش آنان هرگز به سر نخواهد آمد.

 

 
انصاری با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا در دفاع  از آرمانهای والای امام (ره) و شهدای عزیزمان ثابث قدم و ولایت مدار باشیم،افزود:مردم بزرگوار ایران اسلامی ، همواره شهداء را مایه فخر و مباهات نظام اسلامی دانسته و می دانند و همه مردم و مسئولین از هر حزب و گروه و با هر عقیده ای وامدار رشادت های این عزیزان سرافراز هستند.

 

این مسئول اظهارکرد: ولایت مداری و ویژگی های اخلاقی شهداء باعث شد آنان برای همیشه الگوی نسل های بعد باشند و در حقیقت معرفی شهداء و تبیین سبک زندگی آنها  و نیز انتقال ارزش های دفاع مقدس برای نسل امروز یک ضرورت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تاکید براینکه  شهدای والامقام به تبعیت از ولایت و با انگیزه تقرب به خداوند پای در جهاد گذاشته و خون خود را نثار کردند تا این انقلاب پابرجا بماند،تصریح کرد:شهدای والامقام جهادگران حقیقی در راه خدا بودند که برای زنده نگه داشتن اسلام در این راه جان خود را تقدیم انقلاب کردند که با توجه به این موضوع، رسیدگی و تکریم خانواده های شهداء از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

وی درادامه از حضور پر شور و انقلابی مردم  گچساران در مراسم استقبال از شهدای گمنام  قدردانی  کرد و افزود:درشب  شهادت امام صادق علیه السلام مردم متدین و غیور شهرستان گچساران میزبان 2 تن از شهدای گمنام بودند.

 

انصاری افزود:گچساران معبر ایثارگران است و این استقبال پر شکوه و به صحنه آمدن مردم، تداعی حماسه گری های مردم گچساران در دوران دفاع مقدس را به زیبایی نشان داد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها